در جشنواره پذیرنده ملیهم کارت و هم کارتخوان برنده است

به گزارش همیار مشاوره، به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در جشنواره پذیرنده ملی تمام دارندگان کارت های شبکه بانکی و پذیرندگانی که درگاه پرداخت یا دستگاه کارتخوان خود را به حساب های بانک ملی ایران متصل نموده اند می توانند از مزایا و جوایز ویژه این جشنواره بهره مند شوند.

در جشنواره پذیرنده ملیهم کارت و هم کارتخوان برنده است

با پذیرنده ملی 95 جایزه 10 میلیون تومانی تو راهه

دارندگان کارت های تمامی بانک ها می توانند در صورت خرید به وسیله کارت خوان بانک ملی(سداد)؛ به قید قرعه با کسب حداقل 2 امتیاز، (هر 100 هزار تومان یک امتیاز) در هر ماه یکی از 95 برنده جایزه 100 میلیون ریالی باشند.

برای شرکت در این جشنواره کافی است پرداخت های بالای 200 هزار تومانی خود را به وسیله ابزارهای پذیرش (مانند کارتخوان، درگاه پرداخت و اپلیکیشن های پرداخت) شرکت خدمات پرداخت الکترونیک سداد انجام دهید تا به جمع شرکت نمایندگان این جشنواره بپیوندید.

با پذیرنده ملی کسب وکار همه رو به راهه

دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران می توانند از بسته های مختلف تشویقی و کاربردی مناسب و متمایز آن بهره مند شوند.

در این طرح دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران می توانند برای ورود به جشنواره با حداقل 30 میلیون تومان تراکنش ماهانه (POS) علاوه بر بهره مندی از بسته های کاربردی، از تسهیلات ویژه تا سقف 50 میلیارد ریال با نرخ مصوب و یا تسهیلات 2 میلیارد ریالی بدون سود و کارمزد و هر ماه 10 یاری هزینه 10 میلیارد ریالی خرید خودرو به قید قرعه (هر 1 میلیون تومان 1 امتیاز) شرکت نمایند.

منبع: گردشبان

به "در جشنواره پذیرنده ملیهم کارت و هم کارتخوان برنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جشنواره پذیرنده ملیهم کارت و هم کارتخوان برنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید