سرویس گیمینگ نو در راه یوتیوب

به گزارش همیار مشاوره، زومیت نوشت: بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، یوتیوب در حال ساخت سرویس بازی ای به نام Playables است.

سرویس گیمینگ نو در راه یوتیوب

ظاهراً گوگل در پی آن است که با ارائه سرویس بازی آنلاین در یوتیوب، منبع عایدی تازهی برای آن ایجاد کند. یوتیوب به تازگی از کارمندانش خواسته تا محصول تازهی به نام Playables را آزمایش نمایند، در این محصول کاربران می توانند مستقیماً در وب سایت یا اپ موبایل یوتیوب به برخی از بازی های آنلاین دسترسی داشته باشند.

بر اساس گزارش انگجت، این بازی ها در طیف گسترده ای از دستگاه ها قابل اجرا است؛ برای مثال کاربران می توانند بازی مورد علاقه شان را به وسیله مرورگرهای وب یا نرم افزارهای اندروید و iOS یوتیوب، بازی نمایند. در حال حاضر یکی از این بازی ها Stack Bounce است، این بازی در سبک آرکید است و از تبلیغات حین بازی پشتیبانی می نماید. در این بازی، بازیکنان باید با پرتاب توپ، لایه های یک دیوار آجری را بشنمایند. یوتیوب در حال حاضر از سرویس استریم بازی اش عایدی خوبی کسب می نماید. محصول Playables نیز راه تازه عایدیزایی را برای یوتیوب فراهم می نماید، به خصوص در حال حاضر که شرکت ها در حال کاهش هزینه های تبلیغاتی خود هستند.

کوشش تازه گوگل برای کسب عایدی از بازی های ویدیویی در حالی رخ می دهد که پیش از این، گوگل نتوانست سرویس بازی Stadia را توسعه دهد و در نهایت آن را تعطیل کرد؛ ولی به نظر می رسد این بار گوگل روی مخاطبان پرشمار یوتیوب برای موفقیت در کسب عایدی از بازی های ویدیویی آنلاین حساب باز نموده است. در حال حاضر مخاطبان زیادی هر روزه از یوتیوب بازدید می نمایند، بنابراین این سایت برای تبلیغ محصول تازهش مسئله ای نخواهد داشت. احتمالاً Playables بیشتر شبیه محصول بازی نتفلیکس باشد؛ نتفلیکس به کاربرانی که اشتراک هایش را خریداری نموده اند، امکان انجام بازی های کژوال را در محصول بازی اش می دهد.

نتفلیکس در آینده ایده های بزرگی را برای محصول بازی خود دارد، گزارش ها حاکی از آن است که این شرکت در حال کار روی توسعه بازی های قابل اجرا در تلویزیون های هوشمند است، این بازی ها از گوشی هوشمند به عنوان دسته بازی استفاده می نمایند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "سرویس گیمینگ نو در راه یوتیوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس گیمینگ نو در راه یوتیوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید