سرپرست جدید مجتمع قضائی ولیعصر (عج) معرفی گردید

به گزارش همیار مشاوره، محمد طاهر نجفی به عنوان سرپرست جدید مجتمع قضائی ولیعصر (عج) معرفی گردید.

سرپرست جدید مجتمع قضائی ولیعصر (عج) معرفی گردید

به گزارش گروه اجتماعی همیار مشاوره، معاون اجرایی دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، اجرای سیاست های اولویت دار دستگاه قضائی از جمله کاهش ورودی پرونده به محاکم به وسیله قضا زدایی، برطرف اطاله دادرسی، کاهش جمعیت کیفری زندان ها با استفاده از ظرفیت های موجود در قانون مجازات اسلامی، کوشش برای حفظ سلامت پرسنل اداری و قضائی و تکریم ارباب رجوع را خواهان شد.

محمد ملایی در مراسم معارفه سرپرست جدید مجتمع ولیعصر (عج) تهران گفت: همکاران باید دست یابی به این اهداف را در سرلوحه کار خود قرار دهند تا برنامه تحول در دستگاه قضائی به نحو احسن اجرا و زمینه رضایتمندی مردم حاصل گردد که این امر رضایت خداوند را نیز به دنبال خواهد داشت.

ملایی اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع با بخشنامه و دستور العمل محقق نمی گردد، بلکه مدیران ارشد و میانی باید با اخلاق مداری نسبت به همکاران قضائی و اداری با عمل درس تکریم را به آنان آموزش و همزمان تکریم مردم را از همکاران مطالبه کنند.

در این مراسم محمد طاهر نجفی به عنوان سرپرست جدید مجتمع ولیعصر (عج) حکم انتصاب خود را دریافت کرد و در سرانجام از کوشش های غلامیاری سرپرست پیشین تقدیر بعمل آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سرپرست جدید مجتمع قضائی ولیعصر (عج) معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست جدید مجتمع قضائی ولیعصر (عج) معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید