علی انصاریان بازیکن فوتبال، مجری و بازیگر بر اثر کرونا درگذشت

به گزارش همیار مشاوره، علی انصاریان بازیکن سابق تیم پرسپولیس که بعدها وارد سینما و تلویزیون شد بر اثر بیماری کرونا در سن 43 سالگی درگذشت.

علی انصاریان بازیکن فوتبال، مجری و بازیگر بر اثر کرونا درگذشت

انصاریان 19 ساله بود که بازیکن فجر سپاسی شد و فوتبال را به صورت حرفه ای آغاز کرد. دو سال بعد به تیم پرسپولیس رفت و برای سال ها مدافع این تیم بود. هر چند بعدها یک فصل هم برای استقلال بازی کرد اما همه او را به عنوان یک بازیکن پرسپولیسی می شناختند.

از همان زمان که بازیکن فوتبال بود به بازیگری هم علاقه نشان داد. سال 1385 برای اولین بار در فیلم پاداش سکوت مازیار میری در نقشی کوتاه جلوی دوربین رفت. بعدتر به عنوان بازیگر مهمان در چند مجموعه تلویزیونی حضور پیدا کرد و در دو سه سال اخیر مجری چند برنامه تلویزیونی هم شده بود.

علی انصاریان به دلیل شوخ طبعی ذاتیش بیشتر در نقش های کمدی بازی می کرد. آخرین حضور او در سینما همین سال جاری در فیلم رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده بود که در آن نقش پدر طوبا را داشت. نقشش در این فیلم با بازی های همیشگیش متفاوت بود. هم نقشی جدی بود و هم اینکه پدر روشنفکر طوبا بود که در موقعیت های مختلف زندگی مشترک دخترش به او یاری می کرد.

این احتمالا مهم ترین و متفاوت ترین فیلم کارنامه انصاریان بود که باعث شد این بازیکن سابق فوتبال در جشنواره هم دیده گردد. بقیه فیلم هایی که بازی نموده از جمله کلوب همسران که کمدی بود یا حس خوب زندگی فیلم هایی بودند که به لحاظ سینمایی ارزش چندانی نداشتند.

انصاریان خرداد 1390 با انتشار آهنگی به نام شدید حوزه خوانندگی را هم امتحان کرد ولی خوانندگی را ادامه نداد.

علی انصاریان و مهرداد میناوند در یک برنامه اینترنتی شرکت نموده بودند که هر دویشان مبتلا به کرونا شدند و ابتدا مهرداد میناوند، بازیکن ملی پوش که با تیم ایران به جام جهانی رفته بود از جهان رفت و چند روز بعد از او هم علی انصاریان دار فانی را وداع گفت.

همیار مشاوره مگ درگذشت این چهره ورزشی و فرهنگی را به مردم ایران تسلیت می گوید.

*عکس اصلی مربوط به سریال محکومین است که علی انصاریان در آن بازی می کرد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "علی انصاریان بازیکن فوتبال، مجری و بازیگر بر اثر کرونا درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی انصاریان بازیکن فوتبال، مجری و بازیگر بر اثر کرونا درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید