عکس ، دست به دست شدن فیلم یک موجود مرموز در شبکه های اجتماعی!

به گزارش همیار مشاوره، بسیاری از مردم بر این باورند که مرموز معروف به پاگنده اصلا یک موجود فیزیکی نیست. این حیوان وحشی مانند گوریل یا خرس نیست، بلکه نوعی موجود فراطبیعی است که می تواند به صورت مرحله ای وارد و خارج شود.

عکس ، دست به دست شدن فیلم یک موجود مرموز در شبکه های اجتماعی!

به گزارش خبرگزاری همیار مشاوره، چگونه می توان توضیح داد که هیچ کس تا کنون شواهد مشخصی از وجود آنها پیدا نکرده است؟ بدون زیستگاه، بدون استخوان، چیزی جز عکس تار گاه و بیگاه یا رد پا.

بیشتر بخوانید:

چه رازهایی در دندان های ما نهفته است؟

تصاویر | شاسی بلند نو و خاص بی ام و با طراحی جسورانه

اما اگر اینطور است، پس باید راه آسان تری برای پایین آمدن از درخت نسبت به آنچه این زن یک پاگنده را در یک ویدیوی اخیر به نمایش گذاشته است، وجود داشته باشد.

در این ویدئو که به طور تصادفی ضبط شده است، یک زن در کسری از ثانیه یک چهره بزرگ دوپا را در حال پریدن از درخت و فرار روی دو پا گرفته است.

این ویدیو در شمال کالیفرنیا گرفته شده است، بنابراین بیشتر مردم بلافاصله تصور می کنند موجودی که او با رسیدن به وسیله نقلیه خود غافلگیر شد، صرفاً یک خرس سیاه کالیفرنیا است.

با این حال، اگر خرس باشد، رفتار بسیار غیرعادی دارد. کدام خرس، وقتی می خواهد فرار کند، این کار را روی دو پا انجام می دهد؟

در نظرات، بینندگان تجربیات خود را با پاگنده های کالیفرنیای شمالی به اشتراک می گذارند، و همه آن ها حال و هوای مشابهی دارند، نگاه های اجمالی مبهم و سریع تر به موجودی که نمی توانند وجود آن را کاملاً باور کنند. باورش سخت است که موجودی ناشناخته وجود داشته باشد، اما رد کردن این ویدیوها سخت است.

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، دست به دست شدن فیلم یک موجود مرموز در شبکه های اجتماعی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، دست به دست شدن فیلم یک موجود مرموز در شبکه های اجتماعی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید