سینما

چرا پل بالتیمور با تلنگر کشتی 100 هزار تُنی فرو ریخت؟

وقتی برق کشتی کانتینری ام دی دالی با طول 300 متر و وزنی درحدود 100 هزار تن قطع شد و به یکی از ستون های پشتیبانی پل فرانسیس اسکات کی برخورد کرد، پل در عرض چند لحظه فروریخت.

11 فروردین 1403

عرضه ناموفق سایبرپانک 2077 فراتر از دیوارهای سی دی پراجکت و سراسر لهستان را تحت تاثیر قرار داد

جای تعجب نیست که عرضه عجیب و غریب سایبرپانک 2077 روحیه توسعه دهنده آن یعنی استودیوی سی دی پراجکت (CD Projekt Red) را تضعیف کرد. کارگردان بازی، گیب آماتانگلو (Gabe Amatangelo)T سخنرانی خود در رویداد دایس 2024 را با اذعان به این واقعیت شروع کرد.

10 اسفند 1402

8 نکته برای آرایش چشم پف دار که باید رعایت کنید

اگر این متن را می خوانید احتمالا چشم پف دار دارید! شاید چند باری آرایش چشم را امتحان کرده باشید و ناامید شده باشید چون معمولا هر چه آرایش کنید، پشت پلک های شما پنهان می شود. اگر چشم پف دار دارید یا پلک های شما افتاده است، برای آرایش چشم پف دار از این ترفندهای...

8 اسفند 1402

این قابلیت های دوربین One UI 6.1 راهی گوشی های قدیمی تر سامسونگ می شوند

گوشی های سری گلکسی S24 با رابط کاربری One UI 6.1 راهی بازار می شوند و از چندین ویژگی مربوط به عکاسی و ادیت عکس بهره می برند. حالا تعیین شده که برخی از این ویژگی ها قرار است به گوشی های قدیمی تر راه پیدا کند که در ادامه به تعدادی از آن ها می پردازیم.

28 دی 1402

7 علت برای خریدن آنر مجیک 5 پرو (و 3 علت برای نخریدن)

آنر مجیک 5 پرو یکی از برترین گوشی های بازار محسوب می گردد که آنر در سال 2023 رونمایی و راهی بازار کرد. این گوشی بیشتر به خاطر دوربین های بسیار قدرتمندی که دارد در آنالیز های مختلف توانسته نظر مثبت کارشناسان حوزه فناوری را به خود جلب کند اما این تنها موردی...

13 دی 1402

مرگ بازیگر معروف سینما در صومعه سرا

پروانه معصومی ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ امروز دوشنبه ـ ششم آذر ماه ـ در بیمارستانی در گیلان درگذشت.

7 آذر 1402

سی دی پراجکت می خواهد سایبرپانک تکاملی مشابه سری ویچر را تجربه کند

اولین بازی سری نقش آفرینی ویچر (Witcher) در مقایسه با دنیای اول شخص سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) که با موشن کپچر ساخته شده و از فناوری ری تریسینگ نیز بهره می برد، مانند یک شوخی به نظر می رسد. با این حال این بازی با یک محیط فانتزی که دیگر نقش آفرینی های زمان خود به...

23 آبان 1402

سازنده سریال پرطرفدار مارکو پولو درگذشت، کارگرادنی که دهه شصتی ها با فیلم هایش خاطره دارند

جولیانو مونتالدو که در ایران با سریال پرطرفدار مارکوپولو در دهه 60 هواداران فراوانی داشت روز گذشته در سن 93 سالگی درگذشت.

16 شهریور 1402

فیلمنامه دزدان دریایی کاراییب 6 نوشته شد، جانی دپ باز می شود؟

تهیه کننده سری فیلم های دزدان دریایی کارائیب درباره حضور مجدد جانی دپ در این مجموعه گفت آینده هنوز تعیین نیست.

15 شهریور 1402

کاهش یک تا 20 میلیون تومانی قیمت ها در بازار خودرو ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

قیمت خودرو، امروز، دوشنبه، 30 مرداد 1402، کار خود را نزولی شروع کرد تا همچنان شیب بازار رو به پایین باشد. مطابق با پیگیری ها از نمایشگاه های تهران این کاهش قیمت ها نتوانستند حجم معاملات را در بازار خودرور افزایش دهند.

30 مرداد 1402

استایل مهران مدیری 17 ساله در پارک لاله تهران

بهترین ها نوشت: تصویری از مهران مدیری 17 ساله همراه با دوستش در پارک لاله تهران که مربوط به سال 1363 است را مشاهده می کنید.

8 مرداد 1402

شخصیت های کارتونی که برترین دوست هم محسوب می شوند

بعضی از ما انزوا را ترجیح می دهیم و بعضی بدون دوستانمان نمی توانیم زندگی کنیم. این فارغ از شخصیت و خلق و خو تا حدی از نگرش ما نسبت به دوستی ناشی می گردد. نگرشی که در طول زمان در اثر تجربه به دست آورده ایم. چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم محصولات نمایشی...

2 مرداد 1402

16 باور اشتباه که از کودکی با ما هستند و وقت کنار گذاشتن آن ها رسیده است

رسانه ها مملوء از اطلاعات نادرستی هستند که باعث شکل گیری باور های اشتباهی می شوند که می توانند بر افکار و اعمال ما تأثیر بگذارند. همین امر صحت سنجی اطلاعات و استفاده از منابع قابل اعتماد برای پیدا کردن راه خود از میان دریای باور های غلط را ضروری می سازد.

27 تیر 1402

راهنمای خرید مانیتور خبرنگاران مگ؛ تیر 1402

به کامل ترین راهنمای خرید مانیتور خبرنگاران مگ خوش آمدید. ما در این راهنمای خرید سعی داریم تا علاوه بر معرفی برترین و کارآمد ترین محصولات بازار بسته به سلیقه و بودجه شما، اطلاعات تان هم در قبال خرید مانیتورها با ارائه پایه ای ترین و کلیدی ترین هدایت...

18 تیر 1402

جایگزین عجیب بنزین در چین پیدا شد

زومیت نوشت: یک گروه خودروسازی در چین پیروز شده است اولین موتور آمونیاکی صنعت خودرو را با 90 درصد آلایندگی کمتر نسبت به موتورهای معمولی بسازد.

10 تیر 1402

321 روز مردن برای جلب توجه

مردی اهل استان کنتاکی آمریکا، بیش از 300 روز خود را به مردن زد تا بتواند نقشی در یکی از فیلم و سریال های هالیوودی بگیرد.

23 خرداد 1402

معرفی برترین کاورها برای گوشی ردمی نوت 11؛ زیبا، متنوع و باکیفیت!برترین قاب ها برای گوشی شیائومی ردمی نوت 11

اگر در پی خرید یک کاور خوب و باکیفیت برای گوشی ردمی نوت 11 هستید در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با بیش از 20 مدل مختلف آشنا کنیم.

21 خرداد 1402

ردپای این ستاره خبر از دنیای بیگانه می دهد!، عکس

حرکت یک ستاره در مسیر خود در کهکشان منجر به کشف دنیای بیگانه جدیدی شده است.

6 خرداد 1402

کیهان از فسیل خوشش آمد

کیهان نوشت: عبور یکی از فیلم های روی پرده از فروش 100 میلیاردی، اتفاقی امیدبخش در سینمای امروز ایران است و نشان می دهد که سینما همچنان تاحدودی زنده است.

23 اردیبهشت 1402

10 کیبورد با کلید های دایره ای که لذت تایپ کردن را افزایش می دهندکیبورد و ماوس بی سیم مافی مدل I DO

شاید از ابتدای کار با رایانه، همواره کلیدهای مربعی را روی انواع صفحه کلید دیده اید و با آن ها تایپ نموده اید؛ چیزی که احتمالا به یک روند تکراری خسته کننده تبدیل شده است اما کیبورد دارای کلیدهای دایره ای می تواند دوباره تایپ کردن را برای شما لذت بخش کند!

17 اردیبهشت 1402
تعداد: (135)