فروش گوشی های سری ردمی نوت از مرز 240 میلیون گذشت

به گزارش همیار مشاوره، شیائومی به تازگی آمار حیرت انگیزی را منتشر کرد که نشان می دهد فروش گوشی های سری ردمی نوت این شرکت از مرز 240 میلیون نیز عبور کرد.

فروش گوشی های سری ردمی نوت از مرز 240 میلیون گذشت

گوشی های سری ردمی نوت یکی از محبوب ترین و برترین گوشی هایی هستند که شرکت زیرمجموعه شیائومی یعنی ردمی فراوری می نماید. این محصولات بیشتر میان رده هستند اما در سبد محصولات این شرکت گوشی های بالارده ای هم دیده می شوند که از لحاظ توان سخت افزاری کاملا می توان آن ها را با برترین های بازار مقایسه کرد اما وقتی به قیمت نگاه می کنیم می بینیم که به مقدار یک گوشی مالی از شرکت های شناخته شده نظیر سامسونگ باید برای آن ها هزینه کرد.

رمز موفقیت ردمی طی چند سال اخیر دقیقا همین بوده است. یعنی عرضه گوشی هایی که از لحاظ قدرت سخت افزاری کاملا از گوشی های هم قیمت خود بالاتر هستند و کیفیت بیشتری هم دارند. نتیجه همین سیاست ثابت و پایدار بوده که اکنون شیائومی اعلام نموده که ردمی توانست بیش از 240 میلیون گوشی از سری ردمی نوت در سراسر دنیا به فروش برساند و این آمار فوق العاده حیرت انگیز و عالی محسوب می گردد.

حدود 8 ماه پیش بود که شیائومی خاطرنشان کرد سری ردمی نوت از مرز 200 میلیون فروش گذشت. یعنی برای شرکت چینی فقط 8 ماه زمان احتیاج بود تا بتواند به یک پنجم کل فروش خود از این سری را از بدو تولد تا به امروز دست پیدا کند. این موفقیت چیزی نیست که هر شرکتی بتواند به آن برسد اما کاملا انتظار داشتیم که ردمی بتواند به آن برسد.

این آمار فروش نشان می دهد که به طور میانه شیائومی هر ماه پنچ میلیون گوشی از سری ردمی نوت فروخت که به طور دقیق تر یعنی به مدت هشت ماه متوالی، هر دو ثانیه یک گوشی! این را هم در نظر بگیرید که بعد از شیوع ویروس کرونا چند مدتی بود که بازار گوشی های هوشمند به خاطر مشکلاتی در زنجیره تأمین و بسته شدن کارخانه های مونتاژ با چالش های شدیدی روبرو شد. اما چیزهایی مثل این نتوانستند ردمی را از دست یافتن به چنین رکورد خارق العاده متوقف نمایند.

ردمی نوت 11 و مدل های مختلف آن در حال حاضر جدیدترین سری از محصولات شرکت چینی هستند که به آرامی در حال عرضه شدن در بازارهای مختلف هستند. بازارهایی خارج از چین که شیائومی در آن ها طی چند فصل اخیر توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. گوشی های میان رده هم همواره بخش بزرگی از تقاضای کاربران را تشکیل داده اند و به نظر می رسد همواره هم همینطور باشد. اگر ردمی همین رویه را ادامه دهد به احتمال بسیار زیاد تا خاتمه سال جاری به راحتی می تواند به رکورد 300 میلیون هم دست پیدا کند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "فروش گوشی های سری ردمی نوت از مرز 240 میلیون گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش گوشی های سری ردمی نوت از مرز 240 میلیون گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید