فقر حرکتی، سلامت کارمندان را تهدید می نماید

به گزارش همیار مشاوره، فرماندار اصفهان گفت: منابع انسانی به عنوان یکی از اصلی ترین سرمایه های سازمانی بوده و سلامت جسمی کارکنان، سلامت روحی آنان را به همراه دارد، اما امروز فقر حرکتی سلامت کارمندان را تهدید می نماید.

فقر حرکتی، سلامت کارمندان را تهدید می نماید

به گزارش همیار مشاوره و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی در جلسه کارگروه اجتماعی-فرهنگی، سلامت و زنان و خانواده شهرستان، با تأکید بر اهمیت توجه به مقوله سلامت کارکنان، اظهار کرد: فقر حرکتی به عنوان یک عارضه، گریبان گیر کل جامعه به ویژه جامعه کارمندی شده که در آینده می تواند در سلامت آنان تأثیر منفی بگذارد.

وی اضافه نمود: منابع انسانی به عنوان یکی از اصلی ترین سرمایه های سازمانی بوده و سلامت جسمی کارکنان، سلامت روحی آنان را به همراه دارد و با اجرای برنامه های ورزشی و تأکید بر گسترش آن ها در سازمان، بازدهی و نتیجه مطلوب تری، حاصل می گردد.

فرماندار اصفهان، اعلام کرد: متأسفانه، امروز فقر حرکتی در خانواده ها نیز پدیدار شده که باید با برنامه ریزی جدی، از آن پیشگیری گردد.

سیستانی با بیان اینکه هرم سنی جمعیت کشور به سمت سالمندی پیش می رود، گفت: به منظور داشتن جامعه ای جوان، فعال و پویا، باید اقدامات جدی تری در مورد اصلاح هرم سنی جمعیت کشور انجام گردد.

وی بر لزوم توجه و فراهم کردن تسهیلات برای سالمندان تأکید کرد و اضافه نمود: علاوه بر دولت، باید زمینه برای ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاران پیرامون مقوله سالمندان مهیا گردد که خوشبختانه خیریه های بسیاری در این جهت فعالیت می نمایند.

فرماندار اصفهان توضیح داد: باید با همکاری بین بخشی و با تکیه بر سند ملی سلامت، برنامه ای مدون تهیه و جهت اجرا به دستگاه های اجرایی، ارائه و نتایج آن ها، ارزیابی و پایش گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فقر حرکتی، سلامت کارمندان را تهدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقر حرکتی، سلامت کارمندان را تهدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید