لیپی گزینه نخست رئال برای جایگزینی مورینیو، زیدان خواستار تغییر در کادر فنی است

به گزارش همیار مشاوره، خبرنگاران : دو نشریه معروف ایتالیا و اسپانیا سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا را به عنوان گزینه نخست رئیس رئال مادرید برای راهنمایی این تیم در فصل آینده معرفی نموده اند.

لیپی گزینه نخست رئال برای جایگزینی مورینیو، زیدان خواستار تغییر در کادر فنی است

به گزارش همیار مشاوره ، نشریه ایتالیایی کوریره دلواسپورت در گزارشی مدعی شده که حوصله فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید از جنجال آفرینی های مربی پرتغالی تیم ژوزه مورینیو سر رفته و او را به فکر اخراج آقای خاص در انتهای فصل انداخته است.

کوریره دلواسپورت در این خصوص نوشت: شکست مقابل مالاگا و حذف عجیب ایکر کاسیاس از ترکیب اصلی تیم بهانه کافی برای اخراج مورینیو را در اختیار فلورنتینو پرس قرار داده است و از همین حالا او را به فکر پیدا کردن گزینه ای ایده آل برای جایگزینی مربی پرتغالی انداخته است که یکی از این گزینه ها مارچلو لیپی، سرمربی ایتالیای قهرمان جام جهانی 2006 که اکنون راهنمایی تیم گوانجو اورگرانده چین را برعهده دارد، است.

انتشار این خبر از سوی کوریره در حالی است که روزنامه اسپانیایی معروف ال پائیس هم خبر تمایل مادریدی ها به جذب لیپی را منتشر نموده است. ال پائیس با انتشار این خبر مدعی شده که زین الدین زیدان، اسطوره باشگاه رئال مادرید یکی از حامیان آمدن لیپی به سانتیاگو برنابئو است و در واقع او بوده که لیپی را به فلورنتینو پرس معرفی پیشنهاد نموده است.

منبع: تسنیم

به "لیپی گزینه نخست رئال برای جایگزینی مورینیو، زیدان خواستار تغییر در کادر فنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیپی گزینه نخست رئال برای جایگزینی مورینیو، زیدان خواستار تغییر در کادر فنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید