مشخصات رسمی سری گلکسی S24 لو رفت

به گزارش همیار مشاوره، ساعاتی قبل Evan Blass که یکی از مشهورترین افشاگران حوزه فناوری محسوب می گردد، مشخصات رسمی و نهایی گوشی های سری گلکسی S24 به همراه تاریخ معرفی این گوشی ها را فاش کرد. بنابراین، این گوشی ها در تاریخ 18 ژانویه (28 دی) ساعت 21:30 به وقت ایران رسما معرفی خواهند شد. در ادامه به ویژگی های لو رفته از این سه گوشی می پردازیم.

مشخصات رسمی سری گلکسی S24 لو رفت

معینات گلکسی S24 اولترا

بر اساس تصویر منتشر شده، این سه گوشی از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می برند که البته به نظر می رسد این تصویر مربوط به بازار آمریکا است. زیرا بر اساس گزارش های موثق، فقط مدل اولترا صرفا از این تراشه استفاده می نماید و دو مدل دیگر در بیشتر بازارها با تراشه اگزینوس راهی بازار خواهند شد. از دیگر ویژگی های مشترک بین این گوشی ها، می توانیم به حداکثر روشنایی 2600 نیت نمایشگر و گواهی IP68 اشاره کنیم.

همانطور که انتظار داشتیم، این گوشی از بدنه تیتانیومی بهره می برد و مجهز به نمایشگر 6.8 اینچی با رزولوشن QHD+ است. از دیگر معینات آن باید به 12 گیگابایت رم، 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی اشاره کنیم.

در بخش زوم، سامسونگ برای این گوشی از عبارت quad telephoto استفاده نموده که در نگاه اول به نظر می رسد با 4 دوربین زوم روبرو هستیم. به طور معین در این قسمت، به زوم 2 برابری، 3 برابری، 5 برابری و 10 برابری اشاره شده است. این در حالی است که بر اساس گزارش ها، این گوشی بار دیگر از دوربین تله فوتو با زوم 3 برابری و دوربین پریسکوپی با زوم 5 برابری بهره می برد. بنابراین به نظر می رسد زوم 2 برابری و 10 برابری زوم دیجیتال هستند که البته سامسونگ برای زوم دیجیتال از اصطلاح زوم هیبریدی بهره می برد.

معینات مدل پلاس و استاندارد

گلکسی S24 و S24 پلاس هم مانند نسل قبلی دارای فریم آلومینیومی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دارای قابلیت زوم دیجیتال 30 برابری هستند. نمایشگر اصلی مدل پلاس 6.7 اینچ میزان دارد که رزولوشن QHD+ را ارائه می دهد و 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد. از دیگر ویژگی های آن باید به باتری 4900 میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم. مدل استاندارد این خانواده، دارای نمایشگر 6.2 اینچی است که رزولوشن آن برخلاف دو مدل دیگر به FHD+ می رسد. انرژی این گوشی به وسیله باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد. بعلاوه باید به 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی هم اشاره کنیم.

در هر صورت دیگر هیچ نکته ناگفته خاصی در خصوص این گوشی ها وجود ندارد و به نظر می رسد این گوشی ها با همان قیمت نسل قبلی به دست کاربران می رسند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات رسمی سری گلکسی S24 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات رسمی سری گلکسی S24 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید