مشخصات ناامید کننده گوشی گوگل پیکسل 6a

به گزارش همیار مشاوره، هر چه به زمان عرضه گوشی هوشمند Google Pixel 6a نزدیک تر می شویم، خبر ها و شایعات بیشتری در خصوص آن منتشر می گردد. آخرین خبر منتشرشده ویژگی های این گوشی را در سطحی پایین تر از گزارش های قبلی نشان می دهد.

مشخصات ناامید کننده گوشی گوگل پیکسل 6a

به گزارش همیار مشاوره، انتظار می رود شرکت گوگل نسل بعدی گوشی هوشمند مقرون به صرفه قیمت سری پیکسل خود را در بازار عرضه کند. این شرکت در کنار گوشی هوشمند، یک ساعت هوشمند نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

هر چند هنوز تاریخ دقیق راه اندازی معین نیست، اما مسلما در کنفرانس سالانه Google I/O 2022 خواهد بود. بعلاوه انتظار می رود این شرکت یک نسخه استاندارد از Wear OS 3 را نیز معرفی کند.

معینات گوشی هوشمند گوگل پیکسل 6a قبلا فاش شده بود. در حال حاضر، یک گزارش نو ادعا می نماید که بعضی از معینات کلیدی این گوشی هوشمند در مقایسه با خبر های قبلی ضعیف تر خواهد بود.

این گزارش نو ادعا می نماید که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی Full HD+ OLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز است. به یاد داریم که قبلاً گفته می شد که نرخ تازه سازی این نمایشگر 120 هرتز است، اما 90 هرتز منطقی تر است، زیرا پیکسل 6 نیز همان نرخ تازه سازی را ارائه می نماید.

گفته شده ظرفیت باتری این گوشی هوشمند 4500 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می نماید. پیش از این، انتظار می رفت که این گوشی از یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی تغذیه و از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی کند.

گفته می گردد که دستگاه از چیپست Tensor گوگل استفاده می نماید که همان پردازنده ای است که گوشی های پیکسل 6 و 6 پرو را نیز تامین می نماید. انتظار می رود که تنها یک نسخه از این گوشی که به 6 گیگابایت رم LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است، عرضه گردد.

در خصوص دوربین نیز گفته شده که این گوشی از همان دوربین های Sony IMX363 استفاده می نماید که در سری پیکسل 5 و سری پیکسل 6 نیز دیده ایم. این گوشی نوترین سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید 12 که از پیش نصب شده است را اجرا خواهد نمود. انتظار می رود معینات کامل، ویژگی ها، قیمت و جزئیات مربوط به خرید Google Pixel 6a در روز های آینده ارائه گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "مشخصات ناامید کننده گوشی گوگل پیکسل 6a" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات ناامید کننده گوشی گوگل پیکسل 6a"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید