مسائل استقلال خوزستان را حدس می زدیم، بازی با سیرالئون مفید است

به گزارش همیار مشاوره، عبدالکاظم طالقانی در مصاحبه با برنامه رادیویی تهران ورزشی در مورد وضعیت تیم های فوتبال استان خوزستان گفت: در بخش مسابقات فوتبال در دو محور کشوری و استانی فعالیت می کنیم. سعی هم داریم در ارتقای این روند، تاثیرگذاری های خاص خودمان را داشته باشیم.

مسائل استقلال خوزستان را حدس می زدیم، بازی با سیرالئون مفید است

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان در مورد مسائل باشگاه استقلال خوزستان توضیح داد: نامه نگاری های زیادی را برای حل مسائل این باشگاه انجام دادیم. حدود یک ماه پیش هم چند نامه به این باشگاه زدیم و به مدیریتی این باشگاه اعلام کردیم اگر نمی تواند تیمداری کند آن را در اختیار هیات فوتبال قرار دهد تا اقدامات بعدی را انجام دهیم. اما متاسفانه هنوز پاسخی به این نامه ها داده نشده است. مسائل امروز این تیم را حدس می زدم.

طالقانی ادامه داد: البته نباید فراوش کنیم که مسائل اقتصادی مربوط به باشگاه ها باعث بروز چنین مسائلی می گردد. باشگاه ها نمی توانند درآمدزایی داشته باشند. دولت هم طبق قانون کمکی نمی نماید. جالب اینجاست حق پخش تلویزیونی هم ادا نمی گردد. تیم های حرفه ای جهان، نود درصد بودجه خود را به وسیله همین حق پخش تلویزیونی می گیرند. طبیعی است وقتی مسائل اینچنینی رفع نگردد سرمایه گذار هم حاضر نیست منابع اقتصادی اش را خرج کند تا پول وارد فوتبال گردد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مورد حاشیه های ایجاد شده درباره دیدار تدارکاتی امروز تیم ملی فوتبال ایران با سیرالئون اضافه کرد: در جریان برنامه های تیم ملی هستیم. همه چیز را می دانیم. اما اینکه بار فنی تیم ها به چه میزان است و چگونه می خواهیم در مقابل آنها صف آرایی کنیم بستگی به نظر کادرفنی تیم ملی دارد. آقای کی روش مربی بزرگی است که با تجارب خودشان این بازی ها را برای شناخت هر چه بیشتر از توانایی های تیم مشخص می نمایند. فکر می کنم این بازی هم برای تقویت تیم در نظر گرفته شده است و برای تیم ملی مثبت خواهد بود.

وی در باره اینکه بازیکن اصلی این تیم که در ونکوور کانادا بازی می نماید مطلبی را تحت عنوان بازیکنان فعلی سیرالئون که به ایران آمده اند بازیکنان خانگی هستند انتشار داده است گفت: نمی دانم صحت و سقم این موضوع تا چه میزان است. شناخت فنی هم از این تیم ندارم اما در جریان برنامه های تیم ملی هستیم.

طالقانی درباره اینکه مدرک تحصیلی دبیرکل فدراسیون به هیات رییسه ارائه شده است گفت: آقای ساکت مدارک خود را ارائه نموده اند و اینکه می گویند تحصیلاتش زیر دیپلم است درست نیست.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره بلاتکلیفی طرفداران تیم ملی که اقدام به خرید بلیت جام جهانی نموده اند و نتوانسته اند هنوز هتل محل اقامت خود را رزرو نمایند توضیح داد: من در جریان این امور نیستم. شما هم قرار بود تنها در مورد مسائل فوتبال خوزستان سوال بپرسید. کارهای مربوط به این حوزه در اختیار آقای ساکت و ممبینی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مسائل استقلال خوزستان را حدس می زدیم، بازی با سیرالئون مفید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل استقلال خوزستان را حدس می زدیم، بازی با سیرالئون مفید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید