مظاهری و کریمی کاپیتان های تیم ملی

به گزارش همیار مشاوره، *با اینکه قبلا گفته شده بود بازی تیم ملی مقابل تیم امید با حضور تماشاگران برگزار می گردد فدراسیون فوتبال صبح روز بازی اعلام نمود بازی بدون تماشاگر و تنها در حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.با وجود اعلام خبر برگزاری بازی پشت درهای بسته باعث شد تعدادی از طرفداران ساعتی قبلی از آغاز مسابقه مقابل درِ ورودی غربی استادیوم تجمع نمایند، اما از حضور آنها در استادیوم جلوگیری می گردد.عجیب اینکه یک فروشنده بی خبر از همه جا مقابل استادیوم آزادی پرچم ایران، استقلال و پرسپولیس را برای فروش روی زمین پهن نموده بود !

مظاهری و کریمی کاپیتان های تیم ملی

* با وجود پافشاری وزارت ورزش و فدارسیون فوتبال برای استانداردسازی استادیوم ها تا قبل از آغاز آغاز لیگ برتر، هنوز استادیوم آزادی به گیت های الکترونیکی و شماره گذاری صندلی های تماشاگران مجهز نشده است.

*بازی تیم ملی مقابل تیم امید از تلویزیون هم پخش نشد و با توجه به عدم پخش مستقیم این دیدار به وسیله رسانه ملی خبری از تبلیغات محیطی دور استادیوم نبود.

*در اتفاقی ویژه مارک ویلموتس روی نیمکت نرفت و همراه با بادیگاردش در جایگا ه ویژه نشست تا وحید هاشمیان و بقیه اعضای کادر فنی تیم ملی روی نیمکت باشند.همین اتفاق باعث شد وقتی مهدی تاج و مسوولان فدراسیون فوتبال در استادیوم حضور یافتند اطراف ویلموتس بنشینند.البته ویلموتس در نیمه دوم روی نیمکت تیم ملی نشست.

* کاردار سفارت بلژیک، مرتضی محصص ، اکبر محمدی ،محمود شیعی عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ و مدیرعامل پیکان، راهنمایی الله ممبینی رئیس کمیته داوران و حسین فرکی سرمربی تیم پیکان از جمله تماشاگر در آزادی هستند. اعضای تیم جوانان کشورمان هم در صندلی ویژه مشغول تماشاگر بازی امیدها و بزرگسالان شدند.

* در حالی که هیچ تماشاگری در استادیوم حضور نداشت گوینده استادیوم یک بار پیش از ورود تیم ها به زمین ضمن خوشامدگویی به همیار مشاوره و اعضای دو تیم نام بازیکنان اصلی و حتی ذخیره ها را برای حاضران اعلام نمود و یک بار نیز پس از پخش سرود ملی و هنگامی که اعضای تیم ها با هم خوش و بش می کردند دوباره ترکیب دو تیم و ذخیره ها را اعلام نمود.

*تنها خانم حاضر در استادیوم یک گزارشگر رادیویی بود. حضور این گزارشگر خانم در استادیوم برای گزارش این دیدار از حاشیه های عجیب این بازی بود هر چند حضور او در صندلی گزارشگران هم با هماهنگی مسوولان وررشگاه رخ داد.

* مهدی تاج، رئیس فدارسیون فوتبال در بین دو نیمه استادیوم آزادی را ترک کرد، این در حالی بود که در این فاصله ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدارسیون در استادیوم حاضر شد.

*رشید مظاهری در این بازی کاپیتان تیم بزرگسالان بود. در نیمه دوم هم علی کریمی بازوبند کاپیتانی را در اختیار داشت.

*این دیدار غیر از مسوولان چند تماشاگر داشت. از جمله یک طرفدار معلول که به خاطر تعبیه نشدن محل عبور و مرور برای معلولان، سختی زیادی برای حضور در صندلی ویژه کشید. همچنین در نیمه نخست چند کودک در صندلی همیار مشاوره حضور داشتند که برای خودشان بازی می کردند.

*پیمان رنجبری مهاجم لیگ یکی دعوت شده به تیم ملی در دقیقه 80 با مصدومیت روبرو شد و از زمین بازی بیرون رفت.با مصدومیت رنجبری بار دیگر مغانلو دیگر مهاجم لیگ یکی به ترکیب تیم ملی برگشت.

منبع: ایران ورزشی

به "مظاهری و کریمی کاپیتان های تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظاهری و کریمی کاپیتان های تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید