منیعی: دخالت باشگاه های بی ربط در پرونده گل گهر و استقلال شرم آور است، شو بازی می نمایند!

به گزارش همیار مشاوره، بازیکن پیشین استقلال و مدیر کمپ مرحوم ناصر حجازی معتقد است حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پرونده بازیکن گل گهر قانونی بوده و بعضی دخالت ها در این پرونده عجیب است.

منیعی: دخالت باشگاه های بی ربط در پرونده گل گهر و استقلال شرم آور است، شو بازی می نمایند!

میثم منیعی درباره حکم کمیته انضباطی در پرونده اریک بانیاما و سه بر صفر بازنده شدن گل گهر در سه ملاقات برابر استقلال، سپاهان و پیکان به خبرنگار ورزشی همیار مشاوره گفت: ماجرای اعلام حکم کمیته انضباطی در این چند روز سوژه مورد توجه رسانه ها بوده و طبیعی است که موافقان و مخالفانی داشته باشد اما دخالت افراد بی ربط و بدون سمت در این پرونده مسئله عجیبی است که نباید در فوتبال ایران باب گردد. به هر حال اتفاقی افتاده و باشگاه گل گهر از بازیکنی استفاده نموده که طبق قانون حق نداشته در لیگ ایران بازی کند. حکم قانون به درستی اجرا شده و نتیجه بازی ها سه بر صفر می گردد. این مسائل ربطی به حساسیت های هواداری و رنگی ندارد.

بازیکن پیشین تیم ملی و استقلال گفت: چطور مسئولان یک باشگاه به خودشان اجازه می دهند در خصوص موضوعی صحبت نمایند که اصلاً در آن نقشی ندارند؟ طبیعی است که اینها فوتبالی نیستند و دانش کافی در این زمینه ندارند اما این بازی زشتی است که برخی ها می خواهند به این شکل در بین طرفداران تیم خودش مطرح و محبوب گردد و زشت تر اینکه فوتبالدوستان فریب این افراد را می خورند. شاکی معین و باشگاه مقابل هم معین است و می توانند حرف خودشان را بزنند و ادعای خودشان را مطرح نمایند اما اینکه باشگاهی که هیچ ارتباطی به پرونده ندارد وارد موضوع می گردد، شرم آور است و باید با این تخلف برخورد گردد. اگر این اتفاق نیفتاد از این به بعد هر حکمی که صادر می گردد باشگاه های غیر مرتبط هم به خودشان حق می دهند در موضوع دخالت نمایند و مدعی شوند. کاملا معین است که اینها از استقلال ترسیده اند و احساس خطر می نمایند.

مدیر کمپ مرحوم ناصر حجازی گفت: سال ها با امیر قلعه نویی کار نموده ام و باید بگویم امیرخان دنبال چنین مسائلی نیست. قطعا اشتباهی در باشگاه گل گهر رخ داده که ربطی به سرمربی این تیم ندارد. دیدیم که آقای قلعه نویی هم چقدر واکنش خوب و منطقی به این مسئله داشت. استقلال هم در این پرونده تابع قانون است و خواسته بیشتری نداشته که فکر می کنم به حق خودش هم رسیده است. یک بازیکن باید شرایط لازم را داشته باشد که به هر دلیلی نداشته و باشگاه مقابل حق داشته شکایت کند و به حقش هم رسیده است. اینکه در این بین باشگاه دیگری که در زمین نمی تواند شایستگی خودش را نشان دهد رو به هوچی گری می آورد عادت زشت و ناپسندی است. این آقایان دیدند با این کارها و سر و صداها نه محبوب شدند نه حکم مدیرعاملی گرفتند و عجیب است که باز هم دست بردار نیستند و مقابل طرفدارانشان شو بازی می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "منیعی: دخالت باشگاه های بی ربط در پرونده گل گهر و استقلال شرم آور است، شو بازی می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منیعی: دخالت باشگاه های بی ربط در پرونده گل گهر و استقلال شرم آور است، شو بازی می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید