نامه رئیسی کیا به تاج درباره انتخابات هیئت فوتبال استان تهران

به گزارش همیار مشاوره، صادق رئیسی کیا، نامزد ریاست هیئت فوتبال استان تهران درخصوص انتخابات این هیئت، نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال نوشت.

نامه رئیسی کیا به تاج درباره انتخابات هیئت فوتبال استان تهران

به گزارش همیار مشاوره، صادق رئیسی کیا مدیرعامل پیشین باشگاه راه آهن که نامزد ریاست هیئت فوتبال تهران است، نامه ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نوشت که متن آن به توضیح زیر است:

ریاست محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

نظر به اینکه باور دارم جنابعالی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در شناسایی و مبارزه با مصادیق آشکار و پنهان فساد در ورزش و به ویژه فوتبال اهتمام و عزم استوار دارید و همیشه کوشیده اید از شئون حرفه ای فوتبال از جمله استقلال و سلامت آن دفاع کنید، به عنوان یکی از نامزدهای این دوره از انتخابات هیئت فوتبال تهران در جهت ارتقای سطح سلامت و رقابت سالم و جوانمردانه در فوتبال، سه نکته مهم در خصوص این دوره از انتخابات را یادآوری کرده و استدعا دارم توجه بسیار ویژه نسبت به آن مبذول فرمایید:

1- در حالی که فوتبال حرفه ای در دنیا امروز در حال توجه به مفهوم رقابت جوانمردانه در ابعاد اقتصادی، مالکیتی و مدیریتی است، انتخاب رئیس کنونی هیئت به عنوان سرپرست هیئت فوتبال، در حالی که نامبرده برای ریاست این دوره از هیئت فوتبال تهران نیز ثبت نام کرده است، امری غیرحرفه ای است و می تواند زمینه بروز تعارضات غیرکارکردی در محیط رقابتی فوتبال شود. استدعا دارم بر اصلاح این رویه در سایر موارد تأکید فرمایید.

2- پیشنهاد می نمایم در انتخاب زمان برگزاری انتخابات، به گونه ای عمل شود که با دوره جذب منابع اقتصادی کنونی هیئت فوتبال تهران برخورد نکند و به عبارت دیگر زمان برگزاری انتخابات، دقیقاً پیش از جذب منابع اقتصادی کنونی هیئت فوتبال تهران باشد. دقت در انتخاب زمان صحیح برگزاری انتخابات به گونه ای که تبعیض یا شرایط نابرابر و ضدرقابتی ایجاد نکند، بخشی از سلامت و صلابت انتخابات هیئت فوتبال تهران به شمار می رود.

3- پیشنهاد می نمایم از باب رعایت اصل شفافیت اقتصادی که مورد تأکید مقامات و مقررات جمهوری اسلامی ایران نیز می باشد، نظارت دقیق بر اختصاص منابع اقتصادی در هیئت فوتبال تهران در بازه زمانی 6 ماه پیش از انتخابات تا زمان انتخابات، اعمال شود و در صورت انتخاب سرپرست کنونی به ریاست هیئت فوتبال تهران، دوره این نظارت اقتصادی تا 6 ماه پس از زمان برگزاری انتخابات نیز استمرار پیدا نماید و گزارش آن همراه با گزارش تطبیقی آن نسبت به میزان و چگونگی این هزینه ها در دو سال گذشته، در اختیار افکار عمومی و اهالی فوتبال قرار گیرد.

یقین دارم جنابعالی نیز باور دارید مبارزه با فساد در ورزش باید مبارزه ای همه جانبه و از جمله مبتنی بر توجه ویژه به سامانه ها و موازین شفافیت باشد و بیش از هر چیز، منجر به محو بسترهای مولد فساد و رانت شود.

با آرزوی سلامتی و سرافرازی

صادق رئیسی کیا

نامزد ریاست هیات فوتبال تهران

بیست و ششم اسفندماه 1397

رونوشت:

1- جناب آقای دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران جهت استحضار

2- ریاست محترم حراست وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران برای استحضار

3- مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان تهران برای استحضار

4- ریاست محترم حراست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای استحضار

5- ریاست محترم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای استحضار

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نامه رئیسی کیا به تاج درباره انتخابات هیئت فوتبال استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه رئیسی کیا به تاج درباره انتخابات هیئت فوتبال استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید