همه چیز درباره خرید برترین کیت رنگ مو در بلک فرایدی

به گزارش همیار مشاوره، با توجه به اینکه بسیاری از مردم از رفتن به سالن های زیبایی طفره می روند و چندان علاقه ای به وقت گذاشتن در این سالن ها ندارند. ما در این مقاله کامل شما را با برترین کیت رنگ مو برای رنگ کردن موها به صورت بی دردسر و حرفه ای در خانه آشنا می کنیم. گزینه هایی که می توانید با خیال راحت مزایا و معایب هر یک را آنالیز کنید و با توجه به شرایط خود برترین محصول را انتخاب کنید.

همه چیز درباره خرید برترین کیت رنگ مو در بلک فرایدی

برترین کیت رنگ مو برای من چیست؟

اغلب رنگ موها و کیت های رنگ مویی که در سوپرمارکت ها و داروخانه ها در دسترس هستند، رنگ موها را عوض می نمایند یا به آن ها طراوت می بخشند. می توانند ریشه موها را پوشش دهند یا موهای خاکستری را بپوشانند. این دسته از محصولات زیبایی به سادگی با ترکیب چند ماده و استفاده از مخلوط روی موهای رنگ دلخواه را به موهای شما می دهند. پس از آن موها باید برای مدت زمان مشخصی در زنگ باشد و سپس آبکشی آن اغلب با استفاده از نرم نماینده یا حالت دهنده انجام گردد.

به گفته کریستال آگو، استادیار پوست و مو در دانشکده پزشکی جان هاپکینز و نویسنده کتاب 90 روز تا موهای زیبا 90 Days to Beautiful Hair رنگ موها معمولا در مدل های مختلفی شامل رنگ های موقت که پس از یک الی دو بار شست وشو پاک می شوند، شبه دائمی، که پس از حدود شش تا هشت بار شست وشو شسته می شوند. نیمه دائمی که معمولاً برای 10 تا 12 شست وشو دوام دارند و انواع رنگ های دائمی دسته بندی می شوند. بنابراین کارشناسان توصیه می نمایند که قبل از انتخاب برترین کیت رنگ مو، از خود چند سوال بپرسید.

در پی چه رنگی برای موهای خود هستید؟

به یاد داشته باشید که اگر موهای تیره ای دارید یا در پی رنگی روشن تر از رنگ طبیعی موهای خود هستید، یک کیت رنگ مو احتمالا شما را به خواسته تان نمی رساند. درواقع یک کیت رنگ مو، احتمالا فقط می تواند موهای شما را چند درجه روشن کند و برای ادامه کار احتیاج به تعداد بیشتری رنگ دارید. بعلاوه مهم است که در نظر داشته باشید که نتیجه رنگ کردن موها احتمالاً دقیقاً شبیه آنچه روی جعبه است نخواهد شد. اگر از برترین کیت رنگ مو از نوع تیره استفاده می کنید به احتمال زیاد شبیه به عکس روی جلد کیت رنگ مو خواهید شد، ولی این مساله در خصوص رنگ های روشن عملی نیست.

چقدر موهای رنگ پذیری دارید؟

این سوال ارتباط نزدیکی با رنگ موی انتخابی و مورد نظر شما دارد، زیرا همانطور که اغلب متخصصان بیان می نمایند، هرچه رنگ موهای طبیعی شما از رنگ انتخابی دورتر باشد، محلول رنگ برای رسیدن به نتیجه بهتر باید قوی تر باشد. با این حال در نظر داشته باشید که محلول های قوی تر و ماندگارتر می توانند بیشتر به موهای طبیعی شما آسیب برسانند. متخصصان بیان می نمایند که رنگ های دائمی معمولاً حاوی آمونیاک یا اتانول آمین هستند، در حالی که ممکن است بر روی جلد حتی برترین کیت رنگ مو عبارت بدون آمونیاک نوشته شده باشد. این دو ماده از جمله اصلی ترین مواد برای جذب رنگ به ساقه موها هستند.

برای دکلره موها به منظور روشن کردن و استفاده از رنگ های روشن تر از حالت طبیعی، یک کیت رنگ مو ممکن است حاوی پراکسید هیدروژن هم باشد. در نظر داشته باشید که همه این مواد می توانند باعث خشکی و شنماینده شدن موها شوند. رنگ های نیمه موقت و شبه دائمی معمولا ملایم تر هستند، اگرچه ممکن است از بعضی مواد شیمیایی بالقوه آسیب رسان مانند پراکسید هیدروژن در ساختار آن ها استفاده شده باشد. این رنگ های غیردائمی ممکن است انتخاب بهتری برای بعضی از افراد با موهای آسیب پذیر، از جمله افراد سیاه پوستان باشد، چراکه موهای این افراد نسبت به موهای مردم آسیایی یا سفیدپوستان اروپایی خشک تر است.

قبل از استفاده از برترین کیت رنگ مو دائمی دوباره فکر کنید!

افرادی با موهای لخت و نازک باید بیشتر از سایر افراد در زمان رنگ کردن موهای خود فکر نمایند، چراکه مواد شیمیایی موجود در این محصولات می توانند راحت تر به ساقه موی این دسته از افراد آسیب برسانند. متخصصان پوست و مو بیان می نمایند، رنگ موی دائمی می تواند ساقه مو را بیشتر ضعیف کند و باعث شکستگی موها گردد. در حالت کلی اغلب متخصصان توصیه می نمایند، که در صورت علاقه مندی به رنگ کردن موها از هر نوعی حتما گزینه های ملایم تر را در نظر بگیرید و پس از رنگ کردن موها حتما از شامپوهای مرطوب نماینده و نرم نماینده های مناسب، از جمله نرم نماینده های دارای مرطوب نماینده استفاده کنید.

و به خاطر داشته باشید هنگام استفاده از رنگ، حتماً دستورالعمل های مربوط به مدت زمان ماندن محصول را دنبال کنید. بعضی از افراد ممکن است فکر نمایند ماندن رنگ برای مدت طولانی تر از آنچه توصیه می گردد، پوشش بهتری روی موها ایجاد می نماید تا موهای خاکستری را بهتر بپوشاند، اما به گفته متخصصین، این کار می تواند آسیب های بیشتری، مخصوصاً اگر موهای مجعد دارید، داشته باشد. این موضوع از این منظر برای موهای مجعد خطرناک تر است که بسته به میزان حساسیت موها، رنگ مو می تواند الگوی فر موها را تغییر دهد؛ بنابراین اگر رنگ را خیلی طولانی روی موهای خود نگه دارید، خطر این مساله بیشتر هم خواهد شد.

رنگ موی شبه دائمی، نیمه دائمی یا دائمی؟

قبل از اینکه روی خرید برترین کیت رنگ مو تمرکز کنید، بهتر است در نظر بگیرید که کدام نوع فرمولاسیون برای موهای شما مناسب است. به همین خاطر قبل از خرید باید فاکتورهایی مانند بافت، میزان خاکستری بودن موها و اینکه آیا موهایتان قبلا رنگ شده است را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، موهای ظریف رنگ را راحت تر جذب می نمایند، بنابراین مطمئن شوید که سایه های خیلی تیره را انتخاب نکنید. بعلاوه به خاطر داشته باشید که ممکن است بتوانید با گذاشتن محصول برای مدتی کمتر از آنچه سازنده توصیه می نماید، به نتایج مورد نظر خود برسید. از طرف دیگر موهای زبر و ضخیم، نفوذ و رسوب رنگ کمتری دارند و به زمان بیشتری برای کار احتیاج دارند. اما چه نوع رنگی برای چه اهدافی مناسب است؟

رنگ موی شبه دائمی در فهرست خرید برترین کیت رنگ مو

این دسته از محصولات رنگ یا براقیت موقت به موهای شما می دهند که درست در بالای لایه بیرونی ساقه موی شما قرار می گیرد. در این نوع رنگ مو مولکول های رنگ به قسمت بیرونی مو می چسبند و به تدریج شسته می شوند. اگر می خواهید یک رنگ روشن و سرگرم نماینده به شکل کوتاه مدت داشته باشید، یا اگر ریشه سفید قابل مشاهده ای ندارید و فقط می خواهید کمی گرما و درخشش را به رنگ طبیعی موهای خود اضافه کنید، رنگ موی شبه دائمی در فهرست خرید برترین کیت رنگ مو یک انتخاب عالی است.

رنگ موی نیمه دائمی

این نوع محصول معمولاً با دو تیوپ عرضه می شوند که یکی رنگ و دیگری یک دولوپر است که حاوی سطوح پایین پراکسید است. قبل از اعمال رنگ، این دو تیوپ را با هم مخلوط می کنید تا رنگ را فعال کنید. در این نوع از محصولات رنگدانه های رنگ مو تا آخر به قشر مو نفوذ نمی نمایند، بنابراین نمی توانند سایه موهای شما را کاملاً تغییر دهند.

به طور کلی این نوع رنگ موها به پوشاندن موهای خاکستری یاری می نماید و حدود چهار تا شش هفته دوام می آورد. مزیت دیگر محصولات غیردائمی این است که بر خلاف رنگ موی دائمی، فاقد آمونیاک هستند. آمونیاک می تواند باعث خشکی و آسیب مو (به خصوص نوک مو) شوند.

رنگ موهای دائمی

رنگ موهای دائمی برترین انتخاب برای کسانی است که بیش از 25 درصد از موهای آن ها خاکستری است یا می خواهند رنگ طبیعی خود را با سایه ای روشن تر عوض نمایند. رنگ موهای دائمی حاوی آمونیاک هستند که به رنگدانه ها و پراکسید هیدروژن اجازه می دهد تا به ریشه و مغز مو نفوذ نمایند. بعلاوه میزانی از رنگ طبیعی موها را تجزیه نمایند.

ویژگی های مهم در رنگ موی خانگی چیست؟

به طور کلی کیت های رنگ مو، عموماً حاوی تیوپ رنگ، یک ماده تثبیت نماینده و اکسیدان هستند که قرار است قبل از استفاده به خوبی با هم مخلوط شوند. بعلاوه در این کیت ها چه برای خانم ها و چه آقایان، یک ساشه نرم نماینده و تقویت نماینده و یک جفت دستکش یکبار مصرف و ظرف مخصوص مخلوط کردن مواد دیده می گردد.

بسیاری از کیت های مو نسبتاً مقرون به صرفه هستند اما در کنار مدل های مقرون به صرفه قیمت محصولاتی با قیمتی بالاتر هم دیده می گردد که می توانند نتیجه بهتری را برای شما رقم بزنند. در حالت کلی برترین کیت رنگ موی خانگی پنج معیار کلیدی برای امتیازدهی دارد.

  • سهولت در استفاده با توجه به دستورالعمل محصول
  • سهولت در آماده سازی، به معنای مخلوط کردن رنگ، اکسیدان و نرم نماینده یا تثبیت نماینده رنگ
  • سهولت استفاده و کاربرد
  • رضایت بالا از پوشش موهای خاکستری
  • دقت رنگ (چقدر انتظارات شما از ایجاد رنگ مدنظر را برآورده نموده است)

در حالت کلی اگرچه بعضی از افراد پس از استفاده از برترین کیت رنگ مو، بیان می نمایند که با رنگ کردن موها در خانه، تنها حس لذت بخش تر و آرامش بخش حضور در سالن را از دست داده اند و سطح رضایت از برندهایی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم بالاست، ولی بعضی از مصرف نمایندگان موارد زیر را شایان توجه می دانند. جالب است بدانید که آموزش آنلاین رنگ کردم موها از طرف برند رنگ می تواند بسیار کاربردی و مجذوب کننده باشد و استفاده از رنگ مو را راحت تر کند. به عنوان مثال اگر از برندهایی، از جمله مدیسون رید و لورآل خرید کنید، می توانید از آموزش های رنگ مو به صورت آنلاین استفاده کنید.

از طرفی ضروری است بدانید که کیت های رنگ مو لزوماً شامل همان چیزهایی نمی شوند که ممکن است بخواهید. به عنوان نمونه بعضی از کیت ها ممکن است کاسه (برای مخلوط کردن رنگ) و برس نداشته باشند. بعلاوه به گفته بعضی از مصرف نمایندگان وجود گیره مو، کلاه پلاستیکی و شنل هم از واجبات کار است. در کنار این موارد ضروری است دقت داشته باشید که انجام همه این کارها به تنهایی در خانه آسان نیست، چراکه استفاده از رنگ مو در مناطقی مانند پشت سر به تنهایی سخت است.

عاقلانه است که ابتدا رنگ را روی پوست خود آزمایش کنید و دستورالعمل های موجود در هر محصولی را بخوانید. در واقع توصیه می نماید قبل از استفاده از رنگ مو، میزان کمی رنگ را روی قسمتی از پوست آزمایش کنید تا از واکنش های آلرژیک احتمالی از قبل مطمئن شوید. این موضوع را جدی بگیرید، چراکه ماده شیمیایی ای به نام پارافنیلن دیامین که معمولاً در رنگ موهای خانگی برای تیره کردن موها استفاده می گردد، یکی از علل شایع واکنش های آلرژیک است.

4 برند جهانی تولیدنماینده برترین کیت رنگ مو

در این بخش از مقاله پیش رو قصد داریم که شما را با برترین برندهای کیت رنگ مو آشنا کنیم. برندهایی که برای رسیدن به فرمول هایی با کیفیت و حرفه ای، سطوح مختلف ماندگاری، مواد لازم برای مراقبت از مو و حتی فناوری های قابل تنظیم، راه طولانی را طی نموده اند. بنابراین پس از ساعت ها آزمایش و ارزیابی، در بخش زیر فهرستی از برترین مارک های رنگ مو برای استفاده خانگی آماده شده است که در کنار معرفی، نقاط قوت و ضعف هر کدام هم بیان می گردد.

1. کیت رنگ مو فیتو مدل PHYTO COLOR

نکات مثبت

  • حرفه ای با نتیجه ای غنی و یکنواخت
  • ماندگاری بالا
  • بدون آشفتگی و ریخت وپاش در زمان کار
  • با قابلیت نرم نمایندگی موها

نکات منفی

  • به میزان کافی سایه ایجاد نمی نماید

در فرمولاسیون رنگ های این برند از ویتامین ها، رنگدانه ها و روغن های گیاهی مانند جوجوبا و روغن نارگیل است، استفاده شده است. فیتو برندی است که غنی ترین، یکنواخت ترین و واقعی ترین رنگ را به کاربران ارائه می نماید و اغلب مصرف نمایندگان بیان می نمایند که این رنگ مو بیشتر از بقیه برندها بر روی موهای متنوع دوام می آورد و حتی براقیت خاصی به موها می دهد. فرمولاسیون این محصول همراه با نرم نماینده است و کمترین آشفتگی را در زمان کار با آن به بار می آورد.

فرمولتعداد سایه هامحتوای کیت رنگ مو
دائمی21شامل یک تیوپ رنگ موی دائمی بدون آمونیاک، کرم دولوپر، دستکش، ماسک موی محافظ رنگ

2. کیت رنگ مو رولون

نکات مثبت

  • راحتی در استفاده
  • بوی ملایم
  • ایجاد حالتی ابریشمی ودرخشان در موها
  • قیمت مناسب

نکات منفی

  • در پوشش موهای خاکستری چندان قدرتمند نیست

کیت رنگ موی بدون آمونیاک رولون که تقریباً به قیمت یک فنجان قهوه باکیفیت در یک کافه معروف است، گزینه ای قابل توجه برای رقابت با سایر برندها است. این کیت رنگ مو جزو برترین محصولات بازار است و علیرغم قیمت کمی که دارد، بالاترین امتیاز را در نظرسنجی ها کسب نموده است. خریداران این کیت رنگ مو به علت داشتن دستورالعمل های واضح، ساده برای آماده سازی و آبکشی، بهره مندی از بوی غیر تند و ابریشمی و براق کردن موها به این رنگ امتیاز بالایی داده اند. البته توجه داشته باشید که کیت رنگ مو رولون در پوشاندن موهای خاکستری در مقایسه با برندهای دیگر برترین نیست و بعضی از کاربران به بیش از یک جعبه برای پوشاندن موهای خود احتیاج داشتند.

فرمولتعداد سایه هامحتوای کیت رنگ مو
دائمی41شامل یک تیوپ رنگ موی دائمی بدون آمونیاک، کرم دولوپر، دستکش، نرم نماینده

3. کیت رنگ مو گارنیه

نکات مثبت

  • بدون آمونیاک با فرمولاسیون ضد آلرژیک
  • حاوی مواد حالت دهنده
  • دارای رایحه ای مطبوع
  • مقاوم در برابر محو شدگی

نکات منفی

  • همانند سایر رقبا موها را براق نمی نماید

رنگ دائمی گارنیه که در آزمایش مختلف برترین عملکرد را ارائه نموده است، بدون آمونیاک و همراه با غلظت بالایی از روغن مغذی ویژه موها است، بنابراین برای موهایی که در اثر کراتین یا نازک شدن رشته ها آسیب دیده اند، گزینه ای مناسب و ملایم است. این نوع رنگ مو برترین کیت رنگ مو به علت رایحه دلپذیر غیر شیمیایی، سهولت در شست وشو و عدم ایجاد آلرژی است. به همین علت هم از دید کاربران امتیاز بسیار بالایی کسب نموده است. اگرچه کیت رنگ مو گارنیه در افزایش درخشندگی مو به خوبی سایرین عمل نمی نماید اما با وجود آن موهای شما بسیار سالم و طبیعی به نظر می رسد.

فرمولتعداد سایه هامحتوای کیت رنگ مو
دائمی32شامل یک تیوپ رنگ موی دائمی بدون آمونیاک، کرم دولوپر، کاسه مخصوص، دستکش

4. کیت رنگ مو لورآل مدل casting creme gloss

نکات مثبت

  • راحتی در شست وشو و استفاده بدون ایجاد آشفتگی
  • پوشش دهی عالی موهای خاکستری
  • ماندگاری بالا

نکات منفی

  • در برابر محو شدن چندان مقاوم نیست

به طور کلی کیت رنگ مو لورآل مدل casting creme gloss در آزمایشگاه GH Beauty Lab عملکرد خوبی داشته است. این محصول از منظر استفاده راحت و بدون شلوغ کاری، ماندگاری بالا و پوش دهی عالی موهای خاکستری امتیاز بالایی دارد. با این حال در برابر محو شدن مقاوم نبوده و پس از استفاده چندان حالت دهنده نیست. با این حال مصرف نمایندگان این نوع کیت مو را گزینه ای با رنگ دانه های بسیار غنی و زیبا در نظر می گیرند.

فرمولتعداد سایه هامحتوای کیت رنگ مو
دائمی39شامل یک تیوپ رنگ موی دائمی بدون آمونیاک، کرم دولوپر، دستکش، کرم مغذی پیش از رنگ، قلم مو، نمونه کاندیشنر مو

معرفی برترین کیت رنگ مو برای آقایان و خانم ها

در این بخش از مقاله شما را با پرفروش ترین و برترین کیت رنگ مو از منظر خریداران در سایت همیار مشاوره آشنا می کنیم تا بتوانید انتخابی بهتر و دقیق تر را تجربه کنید و از خرید خود پشیمان نشوید.

کیت رنگ مو آتوسا رویال شماره 0.1 حجم 100 میلی لیتر رنگ مشکی طبیعی

کیت رنگ مو آتوسا رویال شماره 0.1 رنگ مشکی طبیعی، گزینه ای مجذوب کننده، دائمی و مناسب برای آقایان است که در حجم 100 میلی لیتر به بازار عرضه شده است. کیت رنگ مو آتوسا رویال همراه با ویتامین سی است و می تواند موها را از آسیب دور کند. کاربری آسان و به دور از آشفتگی از دیگر ویژگی های این کالاست که با قیمت به صرفه ای هم به بازار عرضه شده است.

کیت رنگ مو بیگن سری Speedy Colour شماره 102 حجم 40 میلی لیتر رنگ قهوه ای تیره

یکی دیگر از گزینه های ویژه آقایان کیت رنگ مو بیگن سری Speedy Colour شماره 102 حجم 40 میلی لیتر رنگ قهوه ای تیره است. این رنگ موی مردانه قدرت بالایی در پوشش موهای خاکستری دارد و در کنار آن از آنجایی که جزو رنگ های دائمی است ماندگاری بالایی را هم به شما هدیه می نماید. محصول پیش رو به شکل کیت به بازار ارایه شده است و بدون بوی نامطبوع و همراه با برس و شانه مخصوص است.

کیت رنگ مو لورآل مدل Excellence شماره 8.11 حجم 48 میلی لیتر رنگ دودی نسکافه ای

کیت رنگ مو لورآل مدل Excellence شماره 8.11 رنگ دودی نسکافه ای محصولی مجذوب کننده و با بویی ملایم برای خانم هاست که حجم آن به 48 میلی لیتر می رسد. این مدل رنگ مو از نوع دائمی است و با وجود ویتامین های مختلفی که دارد برای موهایی حساس کاربردی به شمار می رود. از طرفی کاربری و آماده سازی رنگ هم به شدت ساده است و شما می توانید به راحتی از آن برای رنگ کردن موهای خود در خانه استفاده کنید.

کیت رنگ مو لورآل سری Excellence شماره 6 حجم 48 میلی لیتر رنگ قهوه ای روشن

به طور کلی محصول پیش رو حاوی مواد غنی شده است که می تواند موهای شما را در سه مرحله قبل رنگ کردن، حین رنگ کردن و بعد از رنگ کردن محافظت کند. این نوع رنگ موی دائمی کاربری راحتی دارد و در کنار آن براقیت، ماندگاری و نرمی خوبی به موها می دهد. کیت رنگ مو لورآل سری Excellence شماره 6 حجم 48 میلی لیتر رنگ قهوه ای روشن کالایی خوش قیمت و معتبر از برند جهانی لورآل است و همراه با شامپو، نرم نماینده و اپلیکاتور به بازار لوازم آرایشی ارائه شده است.

کیت رنگ مو لورآل سری Excellence شماره 2 حجم 48 میلی لیتر رنگ مشکی

کیت رنگ مو لورآل سری Excellence شماره 2 رنگ مشکی محصولی با حجم 48 میلی لیتر است که جزو نمونه های ماندگار و دائمی بازار با رنگ های متنوع به شمار می رود. این نوع کیت رنگ موی خانگی ویتامینه است و همراه با نرم نماینده حاوی کلاژن برای استفاده پس از رنگ کردن عرضه شده است. گفتنی است که حجم اکسیدان این کیت 72 میلی لیتر است و درپوش آن با برس همراه شده است.

منبع: CR

منبع: دیجیکالا مگ

به "همه چیز درباره خرید برترین کیت رنگ مو در بلک فرایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره خرید برترین کیت رنگ مو در بلک فرایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید