کشف 1000 جفت کتانی قاچاق

به گزارش همیار مشاوره، خبرگزاری خبرنگاران- سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری از کشف یک هزار جفت کتانی قاچاق و دستگیری 3 قاچاقچی اطلاع داد.

کشف 1000 جفت کتانی قاچاق

به گزارش خبرگزاری همیار مشاوره، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در پی شکایت های مردمی مبنی بر تردد مشکوک سه تن از اتباع بیگانه در منزلی مسکونی در محدوده کلانتری جوادیه و جابجایی مقدار فراوانی کالا آنالیز موضوع در اختیار تیمی از ماموران کلانتری 117 جوادیه نهاده شد.

وی بیان داشت: آنالیز های اولیه نشان از این داشت، سه تبعه از کشور های همسایه با اجاره کردن منزل مسکونی در محدوده کلانتری جوادیه به خرید و فروش عمده کتانی های قاچاق می پردازند که نتیجه تحقیقات اجرا شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری اضافه کرد: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه تا اینکه روز گذشته تیم عملیات کلانتری به نشانی اعلامی اعزام و پیروز شدند ضمن دستگیری هر سه متهم در آنالیز های بیشتر یک هزار جفت کتانی قاچاق فاقد بارنامه و مجوز های قانونی کشف نمایند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه هر سه متهم به همراه اموال مکشوفه به کلانتری انتقال و به جرم ارتکابی معترف شدند، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 2 میلیارد ریال اعلام نموده اند.

هر سه متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "کشف 1000 جفت کتانی قاچاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 1000 جفت کتانی قاچاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید