گوگل امسال از سه گوشی سری پیکسل 9 رونمایی می کند

به گزارش همیار مشاوره، چند ماه از لو رفتن اولین تصاویر اولیه پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو می گذرد. امروز، رندر تازهی از پیکسل 9 منتشر شده است که نشان می دهد این دستگاه، سومین عضو از سری پیکسل 9 گوگل برای سال 2024 است. این موضوع به این معناست که تصاویر قبلی لو رفته، به جای پیکسل 9، متعلق به پیکسل 9 پرو و یک پیکسل 9 پرو XL تازه بوده اند. ابتدا نگاهی به این رندر تازه می اندازیم.

گوگل امسال از سه گوشی سری پیکسل 9 رونمایی می کند

رندرهای لو رفته از پیکسل 9

ساعاتی قبل یکی از افشاگران مشهور، رندرهای منتسب به گوگل پیکسل 9 را منتشر کرد. این رندرها نشان می دهد که پیکسل 9 از نظر طراحی بسیار شبیه به دو مدل دیگر این خانواده خواهد بود. به نظر می رسد گوگل برای سری پیکسل 9 از یک زبان طراحی متحد استفاده کرده است که شامل لبه های تخت، نوار برجسته دوربین در پشت و حفره نمایشگر در مرکز بخش فوقانی آن می شود. مدل موجود در این تصاویر دارای رنگ مشکی است.

تفاوت اصلی پیکسل 9 با مدل های پرو آن در تعداد دوربین های پشتی است؛ پیکسل 9 از دو دوربین و مدل های پرو از سه دوربین بهره می برند. طبق اطلاعات نو، پیکسل 9 از نمایشگر 6.03 اینچی برخوردار است که کمی کوچک تر از نمایشگر 6.1 اینچی پیکسل 9 پرو محسوب می شود. همچنین گفته می شود ابعاد این گوشی 152.8 در 71.9 در 8.5 میلی متر است که دقیقا مشابه پیکسل 9 پرو است.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل امسال از سه گوشی سری پیکسل 9 رونمایی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل امسال از سه گوشی سری پیکسل 9 رونمایی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید