31 جلسه محرومیت و 400 میلیون جریمه برای فوتسال و فوتبال ساحلی!

به گزارش همیار مشاوره، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پی تخلفات اتفاق افتاده در لیگ برتر فوتسال و فوتبال ساحلی آرای خود را منتشر کرد که در مجموع برای متخلفان مبلغ 400 میلیون ریال جریمه نقدی و 31 جلسه محرومیت در نظر گرفته است. مشروح این آرا به توضیح زیر است:

31 جلسه محرومیت و 400 میلیون جریمه برای فوتسال و فوتبال ساحلی!

* دیدار تیم های شاهین کرمانشاه و ملی حفاری خوزستان برگزار و از سوی تماشاگران تیم شاهین کرمانشاه تخلفاتی مبنی بر حضور در رختکن داوران و اهانت رکیک به آنها، شکستن شیشه رختکن که سبب رعب و وحشت شد، رخ داد. این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* احسانی سرپرست تیم شاهین کرمانشاه به دلیل تحریک تماشاگران خودی و حمله آنان به رختکن داوران به یک جلسه محرومیت و پرداخت 10 میلیون ریال محکوم شد.

* رامین باباخانی بازیکن تیم شاهین کرمانشاه به دلیل اهانت به داور بعد از اتمام مسابقه به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* تکرار تخلفات در مسابقات بعدی از سوی طرفداران تیم کرمانشاه سبب محرومیت تیم از حضور تماشاگران در مسابقات خانگی و یا برگزاری مسابقه در مکان دیگری خواهد شد.

همچنین آرای کمیته انضباطی درباره اتفاقات فوتبال ساحلی به توضیح زیر است:

* دیدار تیم های موج سواران نوشهر و شهریار ساری برگزار و از سوی کادر فنی تیم موج سواران نوشهر تخلفانی مبنی بر رفتار غیر ورزشی نسبت به داور بازی رخ داد. این تیم به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* سهند اسماعیلی سرمربی تیم موج سواران نوشهر علیرغم محرومیت وارد زمین بازی شده و به داور اهانت کرد. بر همین اساس وی به دو جلسه محرومیت و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای در مورد محرومیت قابل تجدید نظر می باشد و در مورد جریمه نقدی قطعی است)

* محمد غریب مدیر عامل تیم موج سواران نوشهر به دلیل رفتار غیر ورزشی و اهانت داور به محرومیت دو جلسه ای از ورود به ورزشگاه های محل برگزاری مسابقه و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای در مورد محرومیت قابل تجدید نظر می باشد و در مورد جریمه نقدی قطعی است)

* علی نوریان بازیکن شهروند ساری به دلیل اهانت به داور که موجب اخراجش شد به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای در مورد محرومیت قابل تجدید نظر می باشد و در مورد جریمه نقدی قطعی است)

* محمود غریب سرپرست تیم موج سواران نوشهر به دلیل درگیری با بازیکن تیم مقابل و رفتار غیر ورزشی که منجر به اخراجش شد، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. وی باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی نیز پرداخت کند. (این رای در مورد محرومیت قابل تجدید نظر می باشد و در مورد جریمه نقدی قطعی است)

* تیم موج سواران نوشهر به دلیل ورود یکی از تماشاگران این تیم به زمین بازی و فحاشی و رفتار غیر ورزشی با دوار باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* دیدار تیم های شهرداری بندرعباس و موج سواران نوشهر برگزار و از سوی سهند اسماعیلی سرمربی تیم موج سوران نوشهر تخلفاتی مبنی اعتراضات مکرر به داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

* مجید مبتکر پزشکیار تیم موج سواران نوشهر نیز به دلیل دخالت در امر داوری و اعتراض مکرر به داور، به توبیخ کتبی محکوم شد.

* مسابقه تیم های شاهین خزر رودسر و پارس جنوبی جم برگزار گردید. رضا مهرورز تدارکات تیم شاهین خزر رودسر به دلیل اعتراضات مکرر به داور که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی محکوم شد.

* تیم شاهین خزر رودسر به دلیل اهانت عده ای از تماشاگران این تیم به داوران باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* دیدار تیم های ملوان بندر گز و شاهین خزر رودسر در تاریخ 19 تیر ماه برگزار و از سوی تماشاگران تیم بندر گز تخلفاتی رخ داد. از آنجایی که تخلفات حادث شده مسبوق به سابقه و با توجه به نوع آن که عبارت از فحاشی، اهانت به داور مسابقه و ایجاد تشنج و همچنین تهدید نماینده فدراسیون و ضرب و جرح داور مسابقه توسط تماشاگران که حسب گزارش یکی از آنان از بستگان یکی از مسئولین محلی می باشد در خور صدور قرار دستور موقت است. لذا به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای و تا اطلاع بعدی مسابقات خانگی تیم ملوان بندر گز بدون حضور تماشاگران برگزار می شود. لذا مدیرعامل باشگاه جهت ادای توضیحات در مورد تخلفات معنونه روز یکشنبه مورخ 31 مرداد ماه در کمیته انضباطی حضور یابد.

* مسابقه تیم های شهید دنیا نژادیان آبادان و شهدای چلیچه برگزار و از سوی تماشاگران تیم دنیا نژادیان آبادان تخلفانی مبنی بر پرتاب آجر از سوی یکی از تماشاگران که سبب وقفه در برگزاری مسابقه شد و تماشاگر خاطی شناسایی و از سالن اخراج و در خاتمه مسابقه وی از داوران و تیم مقابل عذرخواهی کرد. این تیم به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* بازی تیم های شهدای چلیچه و ایفا اردکان برگزار و از سوی افراسیاب صادقی سرمربی تیم شهدای چلیچه به دلیل اعتراض به داوری و رفتار غیر ورزشی که منجر به اخراج وی شد و همچنین تحریک تماشاگران و اهانت به داور، به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* مرتضی نوروزی بازیکن تیم شهدای چلیچه به دلیل اعتراض به داوری و رفتار غیر ورزشی با تیم حریف که منجر به اخراجش شد و اهانت به داور، به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای در مورد محرومیت قابل تجدید نظر می باشد)

* میلاد عباسپور بازیکن تیم شهدای چلیچه به دلیل اهانت به داور که منجر به اخراجش شد و رفتارغیر ورزشی و مضروب کردن داور بعد از اتمام مسابقه، به هشت جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای در مورد محرومیت قابل تجدید نظر می باشد و در مورد جریمه نقدی قطعی است)

* علی مرتضایی مربی تیم شهدای چلیچه به دلیل رفتار غیر ورزشی بعد از اتمام مسابقه به 4 جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای در مورد محرومیت قابل تجدید نظر می باشد و در مورد جریمه نقدی قطعی است)

* علی صالحی سرپرست تیم شهدای چلیچه به خاطر اهانت به داور بعد از خاتمه بازی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. وی باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای در مورد محرومیت قابل تجدید نظر می باشد و در مورد جریمه نقدی قطعی است)

* تیم شهدای چلیچه به خاطر تخلف تماشاگرانش ، پرتاب اشیا ، اهانت و فحاشی نسب به داور باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* حمید مختاری پزشک تیم شهدای چلیچه به دلیل رفتار غیر ورزشی و اهانت به نماینده بازی به یک جسله محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "31 جلسه محرومیت و 400 میلیون جریمه برای فوتسال و فوتبال ساحلی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "31 جلسه محرومیت و 400 میلیون جریمه برای فوتسال و فوتبال ساحلی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید