ابزار سفر: خاموش کننده صدای خروپف

به گزارش همیار مشاوره، سایلنت پارتنر ابزاری هوشمند است که با ایجاد یک منطقه سکوت در اطراف فرد باعث خنثی شدن صدای خروپف او می گردد. اگر شما هم با مشکل خروپف روبه رو هستید در ادامه با خبرنگاران همراه باشید و بیشتر با این ابزار آشنا شوید.

ابزار سفر: خاموش کننده صدای خروپف

فکر نمی کنید دیگر وقت آن رسیده که عزیزانتان را از شر خروپف های آزار دهنده خود راحت کنید؟

اگر در پی راهی برای از بین بردن یا کم کردن صدای خروپف خود هستید، ما در همیار مشاوره سایلت پارتنر (Silent Partner) را پیشنهاد می دهیم. سایلنت پارتنر با بهره گیری از طراحی ساده و فناوری نوین که صدای آزاردهنده خروپف را تا حد زیادی خنثی می نماید، بدون شک، می تواند برترین دوست و همراه شمایی باشد که خواب پرسروصدایی دارید و در طول سفر و حتی در خانه می توانید از سایلنت پارتنر بهره ببرید.

این ابزار ساده به راحتی روی صورت شما قرار می گیرد و خوابی راحت، هم برای شما و هم برای اطرافیانتان رقم می زند. سایلنت پارتنر قرار نیست خروپف شما را اصلاح کند و تنها از فناوری پتنت sub-wavelength برای از بین بردن صدای خروپف استفاده می نماید و به این ترتیب، خوابی راحت و بی سر و صدا خواهید داشت.

عملکرد دستگاه بسیار ساده است، به سادگی جمع و تفریق ـ امواج همدیگر را خنثی می نمایند.

سایلنت پارتنر را روی بینی خود قرار داده و کمی به سمت داخل فشار دهید.

دستگاه را روشن کنید.

حالا می توانید با خیال راحت به تخت خواب بروید.

ابزار سفر دوشنبه ها و چهارشنبه ها، ساعت 11:59 شب در همیار مشاوره منتشر می گردد. برای تماشا سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی ابزار سفر در همیار مشاوره مراجعه کنید.

منبع: کجارو / quietlife.tech

به "ابزار سفر: خاموش کننده صدای خروپف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار سفر: خاموش کننده صدای خروپف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید