ال جی و تلفیق کامل فناوری و هنر

به گزارش همیار مشاوره، هنر نه تنها الهام بخش است، بلکه نحوه نگرش ما به دنیا را نیز کاملاً تغییر می دهد. با درک این موضوع، ال جی برای سال ها متعهد به بهبود زندگی به وسیله قدرت هنر و فناوری بوده است؛ وعده ای که به وسیله پروژه LG OLED ART تجسم یافته است و این تلفیق ماهیت فنی و خلاقیت هنری را جشن می گیرد.

ال جی و تلفیق کامل فناوری و هنر

برای اینکه بزرگترین رویداد هنر دیجیتال آسیا به ایستگاه بعدی در تقویم این پروژه تاثیرگذار تبدیل گردد، ال جی شریک انحصاری صفحه نمایش دیجیتال Digital Art Fair Xperience Hong Kong شد. ال جی با نمایش و معرفی چندین محصول خلاقانه و پیشرفته که جنبش هنر دیجیتال را پیش می برد، فناوری OLED پیشرو خود را برای نمایش آثار هنری متنوع با جزئیات بسیار بالا به ارمغان آورد و شرح می دهد که چگونه ال جی ماهیت فنی را با خلاقیت هنری ادغام می نماید.

ال جی با استفاده از این فرصت برای ارتباط با صحنه هنری در سطح عمیق تری، نمایشگر OLED شفاف خیره کننده خود را برای ارائه اثر هنری MetaSkull به وسیله هنرمند مشهور چینی ساکن لندن، جکی تسای، انتخاب کرد. او و تیم خلاقش سه سال طول کشید تا این اثر را کامل کند. این شاهکار یک ویدیوی منحصربفرد با کیفیت 4K است که یک جمجمه متاورس را به تصویر می کشد. متا اسکال فصل نوی را برای هنر باز می نماید و قرار است به وسیله Sothebys به حراج گذاشته گردد.

با شفافیت نمایشگر 38 درصد، طراحی منظره خیره کننده این قطعه را کاملاً در نمایشگاه ادغام می نماید و تمام جزئیات ظریف جمجمه به وسیله تضاد رنگی شدید فناوری OLED ال جی آشکار می گردد. بازدیدکنندگان و مهمانان رسانه ها از توانایی این فناوری فوق العاده برای استفاده از قدرت فناوری برای تبدیل هنر حیرت انگیز به هنری خیره کننده شگفت زده شدند.

مجموعه LG OLED Objet Collection نیز برای نمایش هنرهای دیجیتال برتر حضور داشت؛ از جمله محصولات این مجموعه LG OLED Objet Collection Easel fön که، همانطور که از نامش پیداست، به یک قاب هنری زیبا شباهت دارد و دارای یک پوشش پارچه ای متحرک است که زیبایی ظریف و مدرنی را ارائه می دهد. علاوه بر این، تلویزیون LG OLED Objet Collection Posé نیز که برای اولین بار در هنگ کنگ معرفی گردید در این مجموعه به نمایش عایدی. ال جی Posé باشکوه با لبه های خمیده نرم و رنگ بژ ظاهری تسکین دهنده و ملایم دارد و شیارهای پارچه ای بافته شده در پشت را تکمیل می نماید تا از هر زاویه از نظر زیبایی ظاهری دلپذیری داشته باشد.

یکی دیگر از تازه واردان به هنگ کنگ، LG OLED Flex بود؛ یک تلویزیون پیشگامانه که خود را از نمایشگرهای بازی های سنتی جدا می نماید و به عنوان اولین صفحه نمایش 42 اینچ OLED آزادانه خم شونده در دنیا، یک تاریخ ساز واقعی در صنعت تلویزیون است.

ال جی، علاوه بر محصولاتی که به تازگی راه اندازی شده اند، آثار باشکوه هنرمند مشهور Barry x Ball را در تلویزیون 97 اینچ LG OLED evo Gallery Edition خود به نمایش گذاشته است تا یک بار دیگر نشان می دهد که چگونه OLED خود نورده ال جی برترین بوم دیجیتالی را برای نسل نو هنرمندان فراهم می نماید.

تلویزیون های LG OLED evo Gallery Edition در منطقه Collector Showcase، دو قطعه شگفت انگیز از Henry Chu هنرمند با استعداد هنگ کنگ را به نمایش گذاشتند که با داده ها، موسیقی و حرکات بدن کار می نماید تا منحصربه فردترین خلاقیت ها را ارائه دهد. Piano Wind NFT الهام بخش چو دارای رنگ های زنده و کنتراست است، به این معنی که برای رسیدن به پتانسیل کامل خود به رنگ های واقعی احتیاج دارد؛ چیزی که فقط تلویزیون LG OLED evo Gallery Edition می تواند فراوری کند.

این همکاری هیجان انگیز با Digital Art Fair Xperience نشان دهنده تبدیل ال جی به یکی از مدافعان برجسته هنرهای زیبا است و بار دیگر تعهد این برند را به خلق آثار هنری الهام بخش به وسیله ارزش های منحصربه فردی که LG OLED ART به ارائه در سرتاسر دنیا ادامه می دهد، بازمی گرداند.

منبع: فوت و فن

به "ال جی و تلفیق کامل فناوری و هنر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی و تلفیق کامل فناوری و هنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید