انتقاد استاندار کردستان از دخالت بعضی از نمایندگان در روند انتصاب فرمانداران

به گزارش همیار مشاوره، استاندار کردستان با انتقاد از دخالت بعضی از نمایندگان استان در تصمیم گیری ها و انتصابات فرمانداران؛ از نمایندگان استان خواست که توسعه کردستان را بیشتر مدنظر قرار دهند.

انتقاد استاندار کردستان از دخالت بعضی از نمایندگان در روند انتصاب فرمانداران

به گزارش همیار مشاوره، بهمن مرادنیا روز شنبه در جلسه تنظیم بازار که در استانداری کردستان برگزار گردید، اظهار کرد: مسائلی که امروز در استان وجود دارد فقط خاص این استان نیست و در سایر نقاط کشور هم وجود دارد.

وی با بیان این که همه به جنگ مالی مابین ایران و آمریکا و متحدانش واقف هستیم، اضافه نمود: فضای مجازی متاسفانه بیشتر این مسایل را دامن می زند و مسایل دروغ را بزرگ جلوه می دهد.

استاندار کردستان با اشاره به شیوع یک بیماری ویروسی در شهر قروه، عنوان نمود: امروز روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام نموده است که این مسمومیت ویروسی ارتباطی با توزیع گوشت قرمز در این شهرستان ندارد اما متاسفانه در فضای مجازی علت این بیماری را ناشی از توزیع گوشت قرمز شایعه نموده بودند.

وی ادامه داد: روابط عمومی دستگاه ها در این زمینه ضعیف عمل نموده اند چون بلافاصله باید واکنش نشان می دادند. رسانه ها باید در این مقطع حساس یاری نمایند که مردم استرس نداشته باشند.

مرادنیا توضیح داد: در خارج از کشور هم تیم های مختلفی بر روی فصاسازی رسانه ای کار می نمایند که متاسفانه باعث شده وقتی کالایی گران می گردد مردم برای خرید آن صف بکشند.

وی با عنوان این که همه مسائل و کاستی ها را نباید به دولت نسبت دهیم، گفت: همه مسئولان در حال کوشش هستند که ضروری است رسانه ها نیز یاری نمایند تا مسائل مردم کمتر گردد.

استاندار کردستان هم چنین ذکر کرد: بخشی از مسائلی که در کردستان وجود دارد مربوط به گذشته است؛ مثلا در بحث تخصیص آب در گذشته محدودیت ایجاد شده است و یا در بحث مالیات، در استان های صنعتی 80 درصد مالیات از کارخانجات اخذ می گردد و 20 درصد از مردم، اما چون استان کردستان یک استان صنعتی نیست این مسئله برعکس است.

وی در سرانجام با تاکید بر این که همه باید توسعه کردستان را بیشتر مدنظر قرار دهیم، گفت: شش ماه است که فرمانداری یکی از شهرستان ها را معطل کردیم چون یکی از نمایندگان بر نمی تابد که فلان فرد فرماندار باشد، به دلیل این که انتخابات در پیش دارند. نمایندگان اجازه دهند این ارتباطات دوجانبه باشد و با همدلی و همکاری کارها را به پیش ببریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتقاد استاندار کردستان از دخالت بعضی از نمایندگان در روند انتصاب فرمانداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد استاندار کردستان از دخالت بعضی از نمایندگان در روند انتصاب فرمانداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید