این نمایشگر خمیده اوپو جایی برای دکمه ها باقی نمی گذارد

به گزارش همیار مشاوره، نمایشگرهای خمیده از جمله ترندهایی است که موافقان و مخالفان زیادی دارد؛ از طرفی ظاهر جذابی را برای گوشی به ارمغان می آورند ولی از طرفی دیگر مستعد لمس های تصادفی هستند. شرکت چینی اوپو فکر می نماید که این نمایشگرها پتانسیل بیشتری دارند و به همین دلیل از تکنولوژی نمایشگر آبشاری (Waterfall Screen) رونمایی نموده است.

این نمایشگر خمیده اوپو جایی برای دکمه ها باقی نمی گذارد

این کمپانی یک گوشی مبتنی بر این تکنولوژی را نمایش داده که نمایشگر آن تا حد زیادی دو طرف گوشی را پوشش داده است. در حقیقت، خمیدگی این نمایشگر به 88 درجه می رسد که رقم قابل توجهی محسوب می گردد. با توجه به این موضوع، گوشی مذکور فاقد دکمه های مختلف در دو طرف بدنه است. البته این موضوع لزوما به معنای حذف دکمه های فیزیکی مربوط به صدا و پاور نیست بلکه به احتمال زیاد چنین دکمه هایی به بخش فوقانی محصول نهایی اوپو منتقل می شوند.

این شرکت چینی همچنین خاطرنشان نموده که آن ها قصد دارند از دوام بالای این نمایشگر اطمینان حاصل نمایند. گفتنی است که چنین نمایشگرهایی معمولا نسبت به ضربه بسیار حساس هستند و با توجه به اینکه نمایشگر مذکور از خمیدگی بیشتری بهره می برد، احتمالا حساسیت آن نسبت به ضربه بیشتر از دیگر نمایشگرهای مشابه است.

شرکت اوپو هنوز تاریخ دقیق عرضه گوشی مبتنی بر این تکنولوژی را اعلام ننموده ولی گفته که کاربران به زودی می توانند از گوشی مجهز به این تکنولوژی جذاب بهره ببرند که این یعنی به زودی شاهد عرضه مدل نهایی آن خواهیم بود.

شما در خصوص این تکنولوژی چه فکر می کنید؟ آیا چنین نمایشگری کاربردی است یا صرفا تکنولوژی پر زرق وبرقی به حساب می آید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "این نمایشگر خمیده اوپو جایی برای دکمه ها باقی نمی گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این نمایشگر خمیده اوپو جایی برای دکمه ها باقی نمی گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید