برگزاری نخستین رویداد تانا در لرستان

به گزارش همیار مشاوره، معاون هماهنگی امور مالی استانداری لرستان گفت:نخستین رویداد تانا در لرستان با موضوع توسعه و ارتقاء زیست بوم برگزار شد.

برگزاری نخستین رویداد تانا در لرستان

معاون هماهنگی امور مالی استانداری لرستان گفت: رویداد توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری استان ها (تانا) در لرستان به منظور احصاء مسائل و نیاز های دستگاه های اجرایی و صنایع استان و ارائه پیشنهادات و راه چاره های نوآورانه و خلاقانه برای رفع این مسائل در لرستان اجرا می شود.

سیروس ابراهیمی در این جلسه با اشاره به ظرفیت های لرستان در زمینه صنعت و کشاورزی افزود: با کمک علم و دانش ضمن توسعه صادرات در لرستان می توان زیست بوم این منطقه را نیز ارتقا بخشید.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری لرستان ادامه داد: دانشگاه ها ظرفیت مهمی برای آموزش نیروی کار توانمند و روش های نوین و فن آورانه هستند و باید ابزار و امکانات لازم را در این رابطه تمهید کنند.

مهندس ابراهیمی با اشاره به اهمیت بنگاه های دانش بنیان و ضرورت حمایت از آن ها شرح داد: اعتبارات خوبی در سال جاری برای فعالیت های دانش بنیان منظور شده که در صورت وجود طرح های کارآمد به صورت تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

او در خاتمه تاکید کرد: در زمینه اجرای طرح های دانش بنیان لازم است اقلیم و آب و هوای استان مد نظر قرار گیرد و متناسب با آن، مطالعات راهبردی در دستور کار قرار گیرد.

رییس پارک علم و فناوری لرستان نیز گفت: به منظور ارتقاء سطح نوآوری و فناوری در لرستان و استفاده از توان شرکت های فناور و دانش بنیان در جهت رفع مسائل و نیازمندی های صنایع و دستگاه های اجرایی استان، در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین با ابتکار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اجرای پارک علم و فناوری لرستان، رویداد توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری استان ها (تانا) برای تخستین بار در لرستان اجرایی می شود.

همیار مشاوره لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری نخستین رویداد تانا در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین رویداد تانا در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید