معرفی تاریخچه برج ساعت بیگ بن در یک دقیقه London

به گزارش همیار مشاوره، برج ساعت بیگ بن ، لندن

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره برج ساعت بیگ بن ، سخن خواهیم گفت. پس برای آشنایی با تاریخچه این برج معروف با خبرنگاران همراه باشید.

معرفی تاریخچه برج ساعت بیگ بن در یک دقیقه London

بیگ بن نام مستعاری برای زنگ بزرگ ساعت در انتهای شمالی کاخ وست مینستر در لندن است. برج ساعت، که به طور رسمی به نام برج الیزابت نامگذاری شده بود، و جشن الماس الیزابت دوم در سال 2012 در آنجا جشن گرفته شد.

زمانی که کاخ اصلی وست مینستر در سال 1834 به وسیله آتش سوزی نابود شد، معماران برای ارائه طرح برای کاخ نو دعوت شدند و کمیسیونی برای انتخاب برترین طرح تشکیل شد. طراحی سر چارلز بری پیروز شد، با این حال شامل برج ساعت نبود. چارلز بری به آگوستوس پگین برای طراحی برج مراجعه کرد و این برج در سال 1836 به طرح اضافه شد. ساختمان مجلس به سبک نئوگوتیک ساخته شد و سنگ پایه برای برج الیزابت در تاریخ 28 سپتامبر 1843 گذاشته شد. به علت کارهای ساخت و ساز، پنج سال پس از برنامه ریزی قبلی، برج در سال 1859 تکمیل شد.

از آنجایی که چارلز بری یک ساعت ساز متخصص نبود، در سال 1846 یک رقابت برای پیدا کردن یک طراحی مناسب برای ساعت برج برگزار گردید. ادوارد جان دنت برای ساخت ساعتی که ساعت ساز، ادماند بکت دنیسون طراحی نموده بود، منصوب شد. هنگامی که ادوارد جان دنت درگذشت، پسرش فریدریک ساخت ساعت را در سال 1854 تکمیل کرد. این ساعت در آوریل 1859 در برج الیزابت نصب شد.

زنگ اصلی - درواقع زنگ بزرگ - به نام بیگ بن شناخته می گردد. بزرگترین زنگ در برج و بخشی از ساعت بزرگ آن است. منشا نام بیگ بن روشن نیست، اما ممکن است آن را به نام سر بنجامین هال (Sir Benjamin Hall) ، نسبت داده اند که بر نصب این زنگ بزرگ نظارت داشت. پس از اولین باری که زنگ 1.2 متر شکاف برداشت، نگرانی ها باعث شد که تصمیم بگیرند تا مجددا زنگ را 2.5 تن سبکتر بسازند.

این زنگ نو در اکتبر 1858 به بالای برج برده شد و بیگ بن اولین بار در 11 ژوئیه 1859 زنگ آن به صدا عایدی. مدت کوتاهی بعد در سپتامبر 1859 زنگ دوباره شکست و در سال 1863 ثابت و دوباره نصب شد که هزینه آن 22،000 پوند بود. بجز وقفه های گاه به گاه، این ساعت تا به امروز بوده است و در سال 2009، بیگ بن جشن سالگرد 150 سالگی خود را برگزار کرد.

منبع: تاپ تراول

به "معرفی تاریخچه برج ساعت بیگ بن در یک دقیقه London" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تاریخچه برج ساعت بیگ بن در یک دقیقه London"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید