موارد مثبت کرونا در هرمزگان به 83 نفر رسید، تعداد فوتی ها به 8 نفر افزایش یافت

به گزارش همیار مشاوره، خبرنگاران/هرمزگان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به تشریح آخرین اقدامات مقابله با کرونا پرداخت.

موارد مثبت کرونا در هرمزگان به 83 نفر رسید، تعداد فوتی ها به 8 نفر افزایش یافت

دکتر حسین فرشیدی امشب(23 اسفندماه) در جمع همیار مشاوره، با بیان اینکه 731 بیمار با تشخیص بیماری حادتنفسی تا به امروز به بیمارستان مراجعه کرده اند، اظهار کرد: از این تعداد 580 نفر پس از بهبود ترخیص یافتند و در حال حاضر 12 بیمار حاد تنفسی نیز بستری هستند.

فرشیدی با اشاره به اینکه آمار مثبت کرونایی هرمزگان امروز به 83 نفر رسیده است و 63 مورد از موارد مثبت اعلام شده با بهبود وضعیتشان ترخیص یافتند، افزود: متأسفانه یک مورد فوتی فردی 67 ساله با سابقه دیابت به دلیل سفر به کاشان و ابتلا به کرونا نیز به آمار فوتی های استان اضافه و تعداد فوتی های استان هرمزگان به 8 نفر رسید.

وی در خصوص میزان پراکندگی موارد مثبت کرونایی در استان هرمزگان، شرح داد: بندرعباس با 44 مورد، قشم با 12 مورد، کیش با 13 مورد، پارسیان 2 مورد، رودان 3 مورد، بندرلنگه 3 مورد، بستک 2 مورد، حاجی آباد یک مورد، میناب 2 مورد و جاسک یک مورد نیز توزیع ویروس کرونا مثبت در استان هرمزگان را شامل می شوند.

این مقتم مسئول در خصوص مهار ویروس کرونا در استان هرمزگان، بیان کرد: در حال حاضر هرمزگان در شیب افزایش ویروس کرونا قرار گرفته است و احتمال دارد تا نیمه فروردین به پیک ویروس کرونا برسیم اما طبق ارزیابی ها تا خردادماه با ویروس کرونا در هرمزگان سر و کار داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "موارد مثبت کرونا در هرمزگان به 83 نفر رسید، تعداد فوتی ها به 8 نفر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موارد مثبت کرونا در هرمزگان به 83 نفر رسید، تعداد فوتی ها به 8 نفر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید