نبرد برای بهشت نائومی کلِین در بازار کتاب

به گزارش همیار مشاوره، به گزارش خبرنگار خبرنگاران، نائومی کلِین نویسنده کتاب های پرفروشی چون دکترین شوک، نه دیگر کافی نیست و بدون لوگو این بار با کتاب جدیدش با عنوان نبرد برای بهشت به این موضوع می پردازد که چطور قدرت سیاست شوک و سرمایه داری ِ فاجعه به بهانه بهبود شرایط به دنبال تضعیف دیدگاه های انتقادی رادیکال و انعطاف پذیر مردم است.

نبرد برای بهشت نائومی کلِین در بازار کتاب

شش ماه پس از اینکه طوفان ماریا، جزیره پورتو ریکو را درهم کوبید، بنا به روایت نائومی کلین این جزیره صحنه درگیری هایی بین سرمایه گذاران ثروتمند و فعال در عرصه تکنولوژی و مردم عادی پورتوریکو شد. هر کدام از طرفین این درگیری، قصد داشتند با هدف بهبود شرایط جزیره در آینده جایگاهی را برای خود دست و پا نمایند، اما اتفاقی که عملاً افتاد یک نابرابری فراگیر و بحران انسانی متعاقب آن بود. کتاب نبرد برای بهشت نائومی کلین، گزارشی دقیق و بی طرفانه از این موضوع ارائه می دهد و رد پای سیاست های شوک و سرمایه داری فاجعه را در این واقعه دنبال می نماید.

این کتاب در ماه ژوئن امسال در قالب 96 صفحه، توسط انتشارات های مارکت به زبان های انگلیسی و اسپانیایی منتشر شده است.

تمام عواید حاصل از فروش کتاب نبرد برای بهشت به زبان انگلیسی و اسپانیایی به طور مستقیم به سازمانی در پورتوریکو تعلق می گیرد که با سرمایه داریِ فاجعه مقابله نموده و برای بهبود و تحقق شرایط منصفانه و عادلانه در این جزیره کوشش می نماید.

نائومی کلین روزنامه نگار نویسنده و مستندساز کانادایی و برنده جوایز متعدد در عرصه های مذکور است. حوزه فعالیت کلین موضوعات ضد جنگ، ضد سرمایه داری و محیط زیست بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نبرد برای بهشت نائومی کلِین در بازار کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد برای بهشت نائومی کلِین در بازار کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید