هیات مدیره تازه استقلال هم بدقول شد، مصوبات آبی در گرما آب شد!

به گزارش همیار مشاوره، پس از تغییرات گسترده در هیات مدیره باشگاه استقلال و کنار گذاشته شدن مهدی عبدیان و حجت نظری از آن، اصغر ملکیان، پرویز مظلومی، داریوش دلفانی و حمیدرضا آصفی به اسم اعضای نو این هیات مدیره معرفی شدند که البته آصفی تنها دقایقی پس از اعلام نامش در ترکیب هیات مدیره نو، با بیانیه ای جنجالی انصراف خود را از ادامه همکاری با این باشگاه اعلام داشت.

هیات مدیره تازه استقلال هم بدقول شد، مصوبات آبی در گرما آب شد!

هیات مدیره نو استقلال بنا به اعلام رسانه رسمی این باشگاه، در کمتر از 24 ساعت پس از انتخاب، صبح روز پنجشنبه جلسه ای اضطراری تشکیل داد و در آن مصوبه ای 4 بندی را به تصویب رساند. 4 بندی که در اولین مصوبه هیات مدیره نو استقلال به تصویب رسید به توضیح زیر است؛

1 - پرداخت بخشی از مطالبات کادر فنی و بازیکنان استقلال در روزهای آینده.

2- حمایت و پشتیبانی کامل از سرمربی محترم استقلال و کادر فنی.

3- حمایت و کوشش برای جذب هرچه سریع تر گابریل پین و اقدام عاجل جهت عقد قرارداد با ایشان در سریع ترین زمان ممکن.

4- بعلاوه پیشنهاد مدیریت باشگاه جهت مذاکره با بازیکنان مورد نظر سرمربی برای فصل آینده مسابقات مورد موافقت اعضای هیات مدیره نهاده شد.

تصویر اولین صورتجلسه هیات مدیره نو باشگاه روی خروجی رسانه رسمی

این مصوبه صبح روز پنجشنبه 3 تیر روی خروجی رسانه رسمی باشگاه استقلال نهاده شد؛ امروز پنجشنبه 17 تیر است و در حالی که دو هفته از این مصوبه می گذرد، بیشتر بندهای مصوبه آن جلسه اضطراری اجرایی نشده است.

نه تنها هنوز بخشی از مطالبات کادر فنی و بازیکنان پرداخت نشده، خبری از توافق با گابریل پین و حضور وی در تهران به گوش نمی رسد و بعلاوه مذاکرات هم با بازیکنان مورد نظر سرمربی برای فصل آینده صورت نگرفته است. حمایت و پشتیبانی کامل از سرمربی هم تنها به انجام مصاحبه محدود شده است.

فرهاد مجیدی در آخرین نشست خبری خود که بعد از ملاقات مقابل تراکتور انجام داد سخنانی بیان نمود که ناشی از ادامه شرایط نامناسب در این باشگاه است.

مجیدی در بخشی از صحبت هایش اسم می دارد؛ هیچ کس به ما سر هم نمی زند. آدم هایی را به استقلال آورده اند که صلاحیت ندارند. دوستان خود را مدیر نموده اند تا استقلال 10 سال عقب بیفتد… که این تنها بخشی از گلایه های وی از شرایط نا مطلوب مدیریتی این باشگاه بود.

شرایط اقتصادی این باشگاه همچنان بحرانی است؛ هنوز مجیدی از جیب خود پاداش می دهد و رسانه رسمی باشگاه هم این خبر را اعلام می نماید، هنوز مذاکراتی با بازیکنان مد نظر سرمربی برای فصل آینده شروع نشده و در یک کلام باید گفت همچنان دیوار بلندی بین تیم مدیریت و تیم فنی این باشگاه وجود دارد و تغییرات هیات مدیره هم هنوز اتفاق تازه ای را در این باشگاه رقم نزده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هیات مدیره تازه استقلال هم بدقول شد، مصوبات آبی در گرما آب شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات مدیره تازه استقلال هم بدقول شد، مصوبات آبی در گرما آب شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید