اخبار مجلس

دولت چقدر از عوارض خروج از کشور عایدی کسب کرد؟

دولت قرار است از محل عوارض خروج مسافر از مرز های کشور 3431 میلیارد تومان عایدی کسب کند. رقمی که نسبت به سال قبل بیش از 128 درصد افزایش دارد.

16 تیر 1402

عقب نشینی از یک ادعا در خصوص ظریف

روزنامه ایران نوشت: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت وگویی از محتوای نامه گلایه آمیز جواد ظریف به روحانی درباره عملکرد زنگنه وزیر سابق نفت اطلاع داد.

26 خرداد 1402

قیمت آپارتمان های زیر 80 متر در تهران

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در خصوص ابزارهای مورد احتیاج برای کنترل بازار مسکن گفت: کنترل بازار مسکن تابع 2 شرط است: نخست، تغییر در شرایط مالی کشور به خصوص مهار تورم و دوم، افزایش عرضه در بازار مسکن به خصوص عرضه ای که منطبق بر...

6 اردیبهشت 1402

واردات خودرو های دست دوم به کشور منتفی شد؟

ایسنا نوشت: باوجود اینکه کمیسیون تلفیق با واردات انواع خودرو های سبک و سنگین با عمر حداکثر پنج سال موافقت نموده و این موضوع مصوب شده بود تا در کنار واردات خودرو های نو به تنظیم گری بازار یاری کند، حال، اما عبارت خودرو های سواری حذف و منتفی اعلام شده است.

7 فروردین 1402

ناگفته های ریزش مجدد متروپل از زبان نماینده مجلس

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: ریزش براساس محاسبات بود و دقیقا در همان محل تعیین شده ریزش انجام گرفته، اما متاسفانه سنگی از ساختمان جدا شده و با یک خودرو که سرنشین آن یک خانم بوده برخورد کرد.

7 آبان 1401

شرایط اضافه کردن طبقه به ساختمان

اضافه کردن طبقات به واحدهای در حال ساخت یا تمام شده به دلیل سودآوری بالا یکی از اصلی ترین دغدغه های ساختمان سازها در سرتاسر کشور به شمار میرود. این مسئله تحت تاثیر بالا رفتن قیمت مسکن در تمامی نقاط روز به روز پر رنگ تر می شود. پس از به وجود آمدن مسائل متعدد...

11 مرداد 1401

توضیح فرماندار شادگان درباره تیراندازی به منزل نماینده مجلس

فرماندار شادگان با تایید تیراندازی به منزل و حسینیه نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع از طریق نیرو های انتظامی و امنیتی در حال بررسی است.

8 مرداد 1401

گروه های مشمول رتبه بندی معلمان اعلام شد

آیین نامه اجرایی معلمان از سوی دولت ابلاغ شد و فوق العاده رتبه بندی به ترتیب برای رتبه های پنج گانه آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم به ترتیب 45 درصد، 55 درصد، 65 درصد، 75 درصد و 90 درصد است.

2 مرداد 1401

قیمت کارخانه ای خودرو دوباره تغییر کرد؟

به گزارش خبرنگاران، به نقل از مهر، منوچهر منطقی در پاسخ به این سوال که طبق مصوبات قبلی، قیمت خودرو هر 6 ماه یک بار باید تغییر کند و به همین علت، خرداد ماه موعد تغییر قیمت خودرو است، آیا وزارت صمت برنامه ای برای تغییر قیمت دارد یا خیر، اظهار کرد: هنوز هیچ...

12 تیر 1401

محرومیت دو جلسه ای کنعانی زادگان از سوی کمیته اخلاق

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در نهایت رأی خود را در خصوص محمدحسین کنعانی زادگان صادر کرد.

26 اردیبهشت 1401

شروع آنالیز لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران در صحن شورا

تهران(پانا) - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از شروع آنالیز لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران در چهل و چهارمین جلسه شورا اطلاع داد.

8 اردیبهشت 1401

آیا وعده های پرداخت حقوق کارگران سد شفا رود عملی می گردد؟ ، توقف پروژه به علت اختلاف کارفرما و پیمانکار

پروژه سد مخزنی شفارود به خاطر اختلاف کارفرما و پیمانکار و کمبود مصالح مدتی است تعطیل شده و این امر مسائل فراوانی را برای کارکنان و کارگران سد ایجاده نموده و برای دریافت به موقع حقوق خود مشکل دارند.

2 آذر 1400

هیات مدیره تازه استقلال هم بدقول شد، مصوبات آبی در گرما آب شد!

به گزارش خبرنگاران، پس از تغییرات گسترده در هیات مدیره باشگاه استقلال و کنار گذاشته شدن مهدی عبدیان و حجت نظری از آن، اصغر ملکیان، پرویز مظلومی، داریوش دلفانی و حمیدرضا آصفی به اسم اعضای نو این هیات مدیره معرفی شدند که البته آصفی تنها دقایقی پس از اعلام...

6 مرداد 1400

واکنش معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به مرگ دختر 17 ماهه بر اثر آزار پدرش

خبرنگاران : معصومه ابتکار گفت: برای چندمین بار هم از مجلس محترم می خواهم لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت را که 106 روز است به مجلس ارسال شده تصویب کند. گرچه هنوز اعلام وصول هم نکردند.

21 اردیبهشت 1400

معبری در مشهد به نام استاد فرشچیان نام گذاری می شود

به گزارش خبرنگاران در خراسان رضوی، روز گذشته (دوشنبه) در جلسه یکصد و بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، لایحه ای در رابطه با نام گذاری معبری به نام استاد محمود فرشچیان مطرح شد که با 12 رای و به اتفاق آرا تصویب شد.

13 اردیبهشت 1400

انجام 138 مورد بازدید از اماکن تجاری و گردشگری قشم درطول 7 روز

رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از از انجام 138 مورد بازدید از اماکن تجاری، مناطق تفریحی و گردشگری و اسکله های جزیره قشم با هدف نظارت بر حسن انجام امور در این نقاط در طول هفت روز بین 25 اسفند 99 تا اول فروردین 1400 اطلاع داد....

12 اردیبهشت 1400

واکنش کمال خرازی به ادعای کریمی قدوسی

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی نسبت به ادعای کریمی قدوسی مبنی بر اظهارات مداخله جویانه سفیر انگلیس در سازمان ملل زمان خداحافظی سالیانه اعلام کرد: این مطلب ساختگی است. مسلما اگر چنین بود، پاسخ قاطع و دندان شکنی به او داده می شد.

31 فروردین 1400

خبرنگاران استاندار: شرایط باثبات شیوع کرونا در آذربایجان غربی شکننده است

ارومیه- خبرنگاران- استاندار آذربایجان غربی رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تعطیلات عید را دغدغه اصلی ستاد استانی مقابله با کرونا دانست و گفت: متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله ماسک به ویژه در بین نسل جوان کاهش یافته و همین امر شکنندگی...

20 فروردین 1400

غریب آبادی: ملاحظات و نگرانی های ایران به اطلاع آژانس اتمی رسید

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی اعلام کرد، ملاحظات و نگرانی های ایران در زمینه اصل محرمانگی رسما طی نامه ای به اطلاع آژانس بین المللی انرژی اتمی رسید.

25 اسفند 1399

(ویدئو) ضرب و شتم مأمور نیروی انتظامی توسط نماینده مجلس!

براساس گزارش رسانه ها یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته به علت ممانعت سرباز راهور از ورود وی به خط ویژه اتوبوس، عصبانی شده و به صورت این سرباز سیلی زده است.

4 اسفند 1399
تعداد: (34)