شرایط مبهم تئاتر پدر با نقش آفرینی رضا کیانیان

به گزارش همیار مشاوره، کارگردان نمایش پدر که پیش از این در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته بود، شرایط تئاتر و اجرای این اثر نمایشی را بلاتکلیف دانست.

شرایط مبهم تئاتر پدر با نقش آفرینی رضا کیانیان

به گزارش همیار مشاوره، آروند دشت آرای کارگردان نمایش پدر که پیش از تعطیلی های اخیر تئاتر، در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت، درباره شرایط اجراهای به جامانده این اثر نمایشی گفت: در یک شرایط معلق و مبهم هستیم و نمی دانیم شرایط تئاتر و اجراهای نمایشی چگونه خواهد بود.

وی اظهار کرد: انتظار می رود مدیریت مجموعه تئاتر شهر همکاری کند تا بعد از بازگشایی مجدد مجموعه اجراها را ادامه دهیم. قرار است به علت برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی تهران-مبارک بار دیگر اجراهای نمایش پدر متوقف شود که امیدواریم این توقف ایجاد نشود و با در نظر گرفتن تمهیدی از سوی مجموعه تئاتر شهر، اجراها را ادامه دهیم.

کارگردان نمایش پدر با اشاره به اینکه گروه های تئاتری از جمله گروه این اثر نمایشی متضرر شده اند، اضافه کرد: انتظار می رود بعد از بازگشایی مجدد تئاتر شهر بتوانیم تعداد اجراهایی را که تعهد داشتیم به صحنه ببریم.

این هنرمند عرصه تئاتر در انتها سخنان خود تأکید کرد: در شرایط این چنینی حوزه فرهنگ و هنر آسیب می بیند و شاهد تعطیلی سینما، تئاتر و کنسرت های موسیقی هستیم.

  • بوریس ویلیس دوباره به جان سخت باز می شود؟
منبع: همشهری آنلاین

به "شرایط مبهم تئاتر پدر با نقش آفرینی رضا کیانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مبهم تئاتر پدر با نقش آفرینی رضا کیانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید