در ساحل به بارسلونا می رود

به گزارش همیار مشاوره، فیلم کوتاه در ساحل به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی ابوالحسن کیوان برای حضور در بخش اصلی جشنواره عشق و امید بارسلونا پذیرفته شد.

در ساحل به بارسلونا می رود

به گزارش گروه فرهنگی همیار مشاوره به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه در ساحل به کارگردانی ابوالحسن کیوان برای حضور و رقابت در بخش اصلی جشنواره عشق و امید بارسلونا که از 15 تا 19 شهریور برابر با 6 تا 10 سپتامبر 2020 در اسپانیا برگزار می گردد، انتخاب شد. نامزد های این بخش متعاقبا اعلام می گردد.

بعلاوه این فیلم به تازگی جایزه برترین فیلم کوتاه داستانی را از بیستمین دوره جشنواره دنیا چندفرهنگی آمریکا که از 19 تا 21 فروردین 1401 در آمریکا برگزار گردید، دریافت نموده است.

در ساحل به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی ابوالحسن کیوان در جزیره کیش فیلمبرداری شده است.

ابراهیم خودستان، مقداد رئیسی، میلاد آذر آئین، مجید مروتی و حمید رستم خانی به عنوان بازیگر در این فیلم حضور داشته اند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: مرد جوانی که نامزدش از ایران مهاجرت نموده، روز ها در ساحل به انتظار او نشسته است. برادرش هر روز به او سر می زند و برایش غذا و آب می آورد و گاهی او را سرزنش می نماید که دیگر از این وضع خسته شده است، تا اینکه یک روز …

فیلم در ساحل تا به امروز به دوازده فستیوال دنیای راه یافته و جوایزی به دست آورده است که از جمله آن ها می توان به حضور در فستیوال بین المللی مادرید اسپانیا، حضور در فستیوال فیلم مریلند آمریکا و دریافت برترین تهیه کنندگی از فستیوال بین المللی فیلم آمستردام هلند اشاره نمود.

فیلمبرداری و تدوین: ابوالحسن کیوان، مدیر فراوری: نریمان اقبالی، دستیار کارگردان: شبرخ گلباز حق و موسیقی: کوین مک لوید بعضی از عوامل این فیلم کوتاه هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "در ساحل به بارسلونا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ساحل به بارسلونا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید