الکسیس سانچس تحت عمل جراحی نهاده شد، دوری بال شیلیایی اینتر از میادین تا سال آینده

به گزارش همیار مشاوره، بال تیم فوتبال اینتر به دلیل مصدومیتی که اخیراً در بازی تیم ملی شیلی گریبانش را گرفت، تا سال آینده نخواهد توانست به میادین برگردد.

الکسیس سانچس تحت عمل جراحی نهاده شد، دوری بال شیلیایی اینتر از میادین تا سال آینده

به گزارش همیار مشاوره، بدترین سناریوی ممکن برای مصدومیت الکسیس سانچس شکل گرفت و او برای مدتی نسبتاً طولانی از میادین دور خواهد بود.

سانچس در بازی اخیر تیم ملی شیلی مقابل کلمبیا از ناحیه قوزک دچار آسیب دیدگی و به سبب آن مجبور به ترک میدان شد. اینتر امیدوار بود که مداوای بال شیلیایی اش احتیاج به عمل جراحی نداشته باشد، چون در این صورت مدت خانه نشینی او یک ماه دیگر بیشتر می شد، اما روز گذشته (چهارشنبه) معین شد که بازیکن قرضی نراتزوری باید زیر تیغ جراحی برود و این اتفاق هم رخ داد.

باشگاه اینتر با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد که عمل جراحی روی قوزک پای چپ سانچس با موفقیت اجرا شده است و به این ترتیب او برای سه ماه خانه نشین خواهد بود و تا شروع سال 2020 نمی تواند به میادین برگردد.

با خانه نشین شدن بازیکن 30 ساله ای که تابستان سال جاری از منچستریونایتد به اینتر پیوست، انتظار می رود که آبی و مشکی پوشان شهر میلان سباستیانو اسپوزیتو را به ترکیب شان اضافه نمایند و به این ترتیب او از همراهی ایتالیا در جام جهانی زیر 17 ساله های ایتالیا باز خواهد ماند.

اسپوزیتو بازیکنی است که در تمرینات اینتر توانسته به میزان زیادی نظر سرمربی تیم آنتونیو کونته را جلب کند و در بازی های نراتزوری در اردوی پیش فصل هم نقش پررنگی ایفا کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "الکسیس سانچس تحت عمل جراحی نهاده شد، دوری بال شیلیایی اینتر از میادین تا سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکسیس سانچس تحت عمل جراحی نهاده شد، دوری بال شیلیایی اینتر از میادین تا سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید