انجام 308 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری کردستان

به گزارش همیار مشاوره، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: 308 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری و سایر صنوف خدماتی استان انجام شده است.

انجام 308 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری کردستان

به گزارش همیار مشاوره به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان، اسماعیل مریوانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی در مورد لزوم نظارت بر واحدها و مراکز خدماتی و حفظ سلامت مسافران، بازدید از تأسیسات گردشگری به صورت مستمر انجام می گردد.

او اضافه نمود: این تعداد بازدیدها از تاریخ 28 اسفند 1398 تا 6 فروردین 1399 است، که درنتیجه آن 56 خانه مسافر متخلف در شهرستان های بانه و مریوان پلمب، 36 تذکر و پنج اخطار برای سایر مراکز مورد بازدید صادر شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اضافه نمود: این بازدید در راستای مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر و ستاد مبارزه با کرونا صورت گرفت که علاوه بر بازرسی تمامی قسمت های مراکز مورد بازدید، دستورالعمل های بهداشتی به کارکنان و مدیران واحدهای بین راهی داده شد.

او اضافه نمود: نظارت مستمر بر تمام تأسیسات گردشگری و به ویژه واحدهایی مانند اقامتگاه های بوم گردی، هتل ها، خانه مسافرها، مهمان پذیرها و سیار صنوف خدماتی انجام می گردد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص واحد متخلف پلمب یا لغو مجوز خواهد شد.

منبع: میراث آریا

به "انجام 308 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 308 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید