خبرنگاران استاندار: شرایط باثبات شیوع کرونا در آذربایجان غربی شکننده است

به گزارش همیار مشاوره، ارومیه- خبرنگاران- استاندار آذربایجان غربی رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تعطیلات عید را دغدغه اصلی ستاد استانی مقابله با کرونا دانست و گفت: متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله ماسک به ویژه در بین نسل جوان کاهش یافته و همین امر شکنندگی شرایط با ثبات فعلی را نشان می دهد.

خبرنگاران استاندار: شرایط باثبات شیوع کرونا در آذربایجان غربی شکننده است

محمدمهدی شهریاری عصر روز پنجشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی اضافه نمود: هرگاه دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی به خوبی اجرا شده، شاهد کاهش فرایند ابتلا به کرونا در استان بودیم.

وی افزود: همه ما باید در راستای جلوگیری از افزایش تعداد مبتلایان و ورود به خیز جدید شیوع کرونا در آذربایجان غربی اهتمام داشته باشیم.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: اجرای دقیق دستورالعمل مسافرت های نوروزی بسیار لازم است و همه متولیان امر موظف به اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستند.

شهریاری از فرمانداران خواست تا بر فرایند دقیق دستورالعمل های بهداشتی بویژه در اقامتگاه های مسافرتی و اماکن تجاری نظارت دقیق داشته باشند.

به گزارش همیار مشاوره، طی روزهای اخیر تعداد بستری ها در آذربایجان غربی فرایند ثابتی داشته ولی با کمی سهل انگاری این فرایند تغییر خواهد نمود.

تا به امروز حدود 120 هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استاندار: شرایط باثبات شیوع کرونا در آذربایجان غربی شکننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: شرایط باثبات شیوع کرونا در آذربایجان غربی شکننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید