تلویزیون برای جشنواره های فجر چه دارد؟

به گزارش همیار مشاوره، شبکه چهار سیما، سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر و چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر را در قالب برنامه بی چهارچوب پوشش می دهد. شبکه جام جم هم در ویژه برنامه هایی به پوشش این رویدادهای فرهنگی هنری خواهد پرداخت.

تلویزیون برای جشنواره های فجر چه دارد؟

به گزارش همیار مشاوره، برنامه بی چهارچوب، 23، 24 و 25 بهمن ماه، چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را به صورت زنده پوشش می دهد و به صورت ویژه به این جشنواره می پردازد.

این برنامه بعلاوه در روز شنبه ـ 30 بهمن ماه ـ سی وهفتمین جشنواره موسیقی فجر و چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر را به صورت زنده پوشش خواهد داد.

ویژه برنامه بی چهارچوب برای سه جشنواره تئاتر، موسیقی و تجسمی فجر ساعت 23 روزهای ذکر شده پخش می گردد.

شبکه جام جم نیز، پوشش نشست خبری جشنواره تئاتر فجر، افتتاحیه نمایشگاه اسناد و عکس و پوستر چهلمین جشنواره تئاتر فجر، افتتاحیه چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در فرهنگستان هنر، نشست خبری چهلمین جشنواره فیلم فجر و نشست خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر را در قالب برنامه در ایران در دستور کار داشته است و دارد.

سی وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ 22 تا 26 بهمن ماه 1400 به دبیری حسن ریاحی در بخش های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می گردد.

چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر هم از 15 بهمن ماه شروع به کار نموده و در شش بخش : 1 ـ طوبای زرین (مسابقه هنرهای تجسمی) و بخش ایثار و فداکاری، 2 ـ بخش تجسم هنر (استان ها)، 3 ـ بخش نظامی گنجوی 4ـ بخش کیوریتوریال در قالب پروژه کاتب، 5 ـ بخش مقالات و بخش مفاخر برگزار می گردد. امکان بازدید از نمایشگاه جشنواره از ساعت 10 الی 18 برای علاقه مندان، در موسسه فرهنگی هنری صبا بالاتر از خیابان بزرگمهر فراهم است. خاتمه روز بازدید از نمایشگاه 30 بهمن ماه است و مراسم اختتامیه هم 13 اسفند ماه برپا خواهد شد.

چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز از 14 تا 26 بهمن به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تلویزیون برای جشنواره های فجر چه دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون برای جشنواره های فجر چه دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید