موسیقی

پیش بینی های جالب برای هوش مصنوعی در سال 2024

هوش مصنوعی در سال 2023 موفقیت های قابل توجهی را به خود اختصاص داد و محبوبیت بسیاری را به دست آورد. این فناوری در بسیاری از صنایع و حوزه ها، از جمله خانه هوشمند، خودروهای خودران، درمان و پزشکی، تجارت الکترونیک و غیره، نقش مهمی را ایفا کرده است. شرکت های بزرگ...

21 اسفند 1402

ساعت جی تب GT7 در مقابل میبرو T1؛ کدام یک ارزش خرید بالاتری دارد؟

در این مقاله به مقایسه دو ساعت هوشمند مالی و پرامکانات از دو برند چینی جی تب و میبرو می پردازیم؛ ساعت هوشمند جی تب GT7 در مقابل میبرو T1. دو ساعت هوشمندی که اگر چه قیمت آن ها در بازار گجت های هوشمند بسیار نزدیک به یک دیگر است، اما یک سری تفاوت ها در ویژگی های...

23 بهمن 1402

7 علت برای خریدن آنر مجیک 5 پرو (و 3 علت برای نخریدن)

آنر مجیک 5 پرو یکی از برترین گوشی های بازار محسوب می گردد که آنر در سال 2023 رونمایی و راهی بازار کرد. این گوشی بیشتر به خاطر دوربین های بسیار قدرتمندی که دارد در آنالیز های مختلف توانسته نظر مثبت کارشناسان حوزه فناوری را به خود جلب کند اما این تنها موردی...

13 دی 1402

راهنمای فعال سازی Conversation Awareness در ایرپادز اپل

آیا در پی فعال سازی Conversation Awareness در ایرپادز اپل هستید؟ ایرپادز پرو این قابلیت را دارد تا به طور اتوماتیک اندازه صدای موسیقی را کم نموده و صدای فرد در حال مکالمه با شما را زیاد کند. در ادامه به طور مفصل به شما نحوه فعال سازی Conversation Awareness در ایرپادز اپل را...

11 آبان 1402

سازنده سریال پرطرفدار مارکو پولو درگذشت، کارگرادنی که دهه شصتی ها با فیلم هایش خاطره دارند

جولیانو مونتالدو که در ایران با سریال پرطرفدار مارکوپولو در دهه 60 هواداران فراوانی داشت روز گذشته در سن 93 سالگی درگذشت.

16 شهریور 1402

شخصیت های کارتونی که برترین دوست هم محسوب می شوند

بعضی از ما انزوا را ترجیح می دهیم و بعضی بدون دوستانمان نمی توانیم زندگی کنیم. این فارغ از شخصیت و خلق و خو تا حدی از نگرش ما نسبت به دوستی ناشی می گردد. نگرشی که در طول زمان در اثر تجربه به دست آورده ایم. چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم محصولات نمایشی...

2 مرداد 1402

10 کیبورد با کلید های دایره ای که لذت تایپ کردن را افزایش می دهندکیبورد و ماوس بی سیم مافی مدل I DO

شاید از ابتدای کار با رایانه، همواره کلیدهای مربعی را روی انواع صفحه کلید دیده اید و با آن ها تایپ نموده اید؛ چیزی که احتمالا به یک روند تکراری خسته کننده تبدیل شده است اما کیبورد دارای کلیدهای دایره ای می تواند دوباره تایپ کردن را برای شما لذت بخش کند!

17 اردیبهشت 1402

امکانات و ویژگی های گوشی کوکاکولا

گوشی کوکاکولا هم پایان عرضه شد. این گوشی که در اصل ریلمی 10 پرو کوکا کولا ادیشن است، چه امکانات و ویژگی های منحصربه فردی دارد؟

16 اسفند 1401

همکاری ال جی با شرکت های پرتغالی برای بازیافت زباله های الکترونیکی

در حالی که بسیاری از افراد زباله های الکترونیکی و بسته بندی های دور ریخته شده را صرفا زباله می دانند، ال جی پرتغال، شرکت ERP پرتغال و همچنین شرکت نوو ورده از طریق کاهش، استفاده مجدد، بازیافت و بازیابی مواد و انرژی در پی ارتقاء اقتصادهای چرخشی هستند.

28 بهمن 1401

7 ترفند برای باز کردن فضای گوشی های اندرویدی

گوشی های اندروید، قابلیت سرچ کردن در اینترنت را دارند و ممکن است با سرچ کردن زیاد، کش یا حافظه پنهان پر گردد و فضای زیادی را اشغال کند. با پاک کردن کوکی و کش می توانید فضای گوشی های اندرویدی را بیشتر کنید.

16 بهمن 1401

معرفی شهر والتا

شهر والتا (Valletta) مرکز کشور مالت (Malta) (جمهوری مالت کشوری در جنوب اروپا در مرکز دریای مدیترانه) است. این شهر واقع در منطقه جنوب شرقی جزیره اصلی بین بندر ماراسامکت (Marsamxett) در غرب و بندرگاه بزرگ در شرق می باشد. والتا به عنوان قلب تجاری و اداری کشور مالت...

11 دی 1401

افتتاح اولین بانک در متاورس ، ماجرا چیست؟

بزرگترین بانک در ایالات متحده، جی پی مورگان ، گامی بزرگ در متاورس برداشته است و پس از آن که این بخش را به عنوان فرصت 1 تریلیون دلاری نامگذاری کرد، یک سالن مجازی در دنیای محبوب مبتنی بر بلاک چین دسنترالند افتتاح کرد.

29 آذر 1401

ال جی و تلفیق کامل فناوری و هنر

هنر نه تنها الهام بخش است، بلکه نحوه نگرش ما به دنیا را نیز کاملاً تغییر می دهد. با درک این موضوع، ال جی برای سال ها متعهد به بهبود زندگی به وسیله قدرت هنر و فناوری بوده است؛ وعده ای که به وسیله پروژه LG OLED ART تجسم یافته است و این تلفیق ماهیت فنی و خلاقیت هنری...

4 آذر 1401

شرایط مبهم تئاتر پدر با نقش آفرینی رضا کیانیان

کارگردان نمایش پدر که پیش از این در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته بود، شرایط تئاتر و اجرای این اثر نمایشی را بلاتکلیف دانست.

10 مهر 1401

مروری بر کارنامه سینمایی رضا رویگری

رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینمای ایران، فعالیت خود را از دهه 40 شروع نموده که در ادامه به معرفی بعضی از آثار او پرداخته ایم.

6 مهر 1401

همه جزئیات لامبورگینی 18 میلیاردی گلزار در دبی

آنالیز این تصاویر نشان می دهد که خودروی گلزار یک لامبورگینی اونتادور مدل 2021 است که در بازار جهانی 573 هزار دلار قیمت دارد. این اندازه به پول ما و با حساب دلار 31 هزار و 740 تومانی، حدود 18 میلیارد تومان آب می خورد.

31 شهریور 1401

در ساحل به بارسلونا می رود

فیلم کوتاه در ساحل به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی ابوالحسن کیوان برای حضور در بخش اصلی جشنواره عشق و امید بارسلونا پذیرفته شد.

14 تیر 1401

والت دیزنی؛ آنکه موسیقی کلاسیک را به سینما هدیه کرد

نخستین تجربه والت دیزنی در ساخت انیمشن های موزیکال، با مجموعه انیمیشن های سمفونی احمقانه شکل گرفت؛ انیمشن های کوتاه و 75 قسمتی که بین سال های 1929 تا 1939 در طول یک دهه عرضه شد و پیروز به کسب 7 جایزه اسکار شد.

11 تیر 1401

تلویزیون برای جشنواره های فجر چه دارد؟

شبکه چهار سیما، سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر و چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر را در قالب برنامه بی چهارچوب پوشش می دهد. شبکه جام جم هم در ویژه برنامه هایی به پوشش این رویدادهای فرهنگی هنری خواهد پرداخت.

8 تیر 1401

ویژگی های نو iOS 15.4

اپل به تازگی اولین نسخه بتای iOS 15.4 را منتشر نموده است. این نسخه شامل تغییرات و بهبود هایی برای کاربران آیفون است. مواردی مانند پشتیبانی از استفاده از Face ID در هنگام پوشیدن ماسک، Universal Control، ایموجی نو و ... در آپدیت نو مشاهده می گردد. در ادامه به آنالیز آن ها...

15 اردیبهشت 1401
تعداد: (46)