سی دی پراجکت می خواهد سایبرپانک تکاملی مشابه سری ویچر را تجربه کند

به گزارش همیار مشاوره، اولین بازی سری نقش آفرینی ویچر (Witcher) در مقایسه با دنیای اول شخص سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) که با موشن کپچر ساخته شده و از فناوری ری تریسینگ نیز بهره می برد، مانند یک شوخی به نظر می رسد. با این حال این بازی با یک محیط فانتزی که دیگر نقش آفرینی های زمان خود به نسبت متفاوت محسوب می شد، سرگرم نماینده بود. جهش گرافیکی ویچر 2 در سال 2011 چیزی جز یک شگفتنی نبود و کیفیت ماموریت جانبی در دنیای باز و بزرگ ویچر 3 باعث شد تا سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به استودیوی محبوب هواداران آثار نقش آفرینی تبدیل گردد. اکنون که این استودیو مشغول کار روی دنباله سایبرپانک 2077 است، زمان خوبی است که به پیشرفت سری ویچر نگاه کنیم و توسعه دهندگان نیز اینگونه فکر می نمایند.

سی دی پراجکت می خواهد سایبرپانک تکاملی مشابه سری ویچر را تجربه کند

ایگور سارزینسکی (Igor Sarzyński)، کارگردان روایی، در مصاحبه اخیر خود با رسانه پی سی گیمر بیان نمود که تکاملی مشابه تغییر بازی های ویچر در هر نسخه چیزی است که برای سری تازه استودیو می خواهند. این برای استودیویی که قبلا از یک توسعه دهنده نه چندان قدرمند به یکی از غول های صنعت بازی تبدیل شده است، چه معنایی دارد؟ سی دی پراجکت رد در گذشته ثابت نموده است که می تواند بازی هایی با ظاهری باورنکردنی بسازد. در سال 2011، ویچر 2 یکی از زیباترین بازی های ویدیویی روی کره زمین بود و بعلاوه گوشه ای از جاه طلبی روایی استودیو که در ویچر 3 به بار نشست را به نمایش گذاشت. داستان ویچر 2 به دو مسیر کاملا مجزا در نیمه راه منشعب می گردد که در زمان خود یک حرکت جسورانه از سوی سازندگان بود. بدیهی است که سی دی پراجکت رد اکنون راه خود را می شناسد.

سارزینسکی گفت:

فانتوم لیبرتی و پچ 2.0 به نظر می رسد که اولین گام های روشن به سوی تکاملی هستند که سارزینسکی در خصوص آن صحبت می نماید. در واقع با تغییرات اساسی درخت مهارت بازیکن، سیستم لوت و هوش مصنوعی پلیس در کنار نبردهای کاملا تازه با وسایل نقلیه، فانتوم لیبرتی بعلاوه مجموعه تازهی از پرک ها را اضافه نموده است که اساساً قدرت هایی فراطبیعی را در کنار مهارت های موجود شما قرار می دهد.

هرچند مبارزه تا حد زیادی بهبود یافته است با این حال، این دنیای بازی است که احتیاج به بهبودهای بیشتری دارد. دنیا بازی در ابتدا مسائل زیادی داشت اما برطرف باگ ها، پویاتر کردن پلیس و به روزرسانی های دیگر به نایت سیتی یاری کرد تا احساس زنده بودن بیشتری داشته باشد، اما هنوز یک شکاف واضح بین سیابرپانک 2077 و دنیا هایی مانند غرب وحشی در رد دد ریدمپشن 2 وجود دارد. به همان میزان که شهر نایت سیتی زیبا است، راه اصلی شما برای تعامل با آن خارج از ماموریت ها، خرید آیتم های مختلف یا یاری به پلیس است. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که جاه طلبی های سایبرپانک چگونه به انتها می رسد.

منبع: PCGamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "سی دی پراجکت می خواهد سایبرپانک تکاملی مشابه سری ویچر را تجربه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی دی پراجکت می خواهد سایبرپانک تکاملی مشابه سری ویچر را تجربه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید